Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
misschien interne reboot van de router???
Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi
Is dat niet zo'n reset van de router, dat ie opnieuw verbinding maakt. Ik ben de naam ff kwijt, maar ik denk dat je dat wel kan instellen. Meestal is het zo als je 'm op 0 zet dat ie online blijft.
Verwijderd
heb daar met mijn linksys 1 port router nooit last van...
enige die mijn verbinding eruit gooit is chello
enige die mijn verbinding eruit gooit is chello
Hoe bedoel je precies, ik erger me er nl. dood aan, dus alle hulp is welkomOp vrijdag 24 mei 2002 08:38 schreef psmeets het volgende:
Is dat niet zo'n reset van de router, dat ie opnieuw verbinding maakt. Ik ben de naam ff kwijt, maar ik denk dat je dat wel kan instellen. Meestal is het zo als je 'm op 0 zet dat ie online blijft.
Ik heb het ff opgezocht, Idle Timeout heet het.
Dan verbreekt ie na een x aantal sec./minuten de verbinding. Dit is handig als je per minuut betaald, maar niet voor kabel/adsl. Als je dat op 0 zet dan houdt ie de verbinding gewoon alijd open. Ik kan er helemaal naast zitten, maar zo is het bij m'n Unex ding wel.
Dan verbreekt ie na een x aantal sec./minuten de verbinding. Dit is handig als je per minuut betaald, maar niet voor kabel/adsl. Als je dat op 0 zet dan houdt ie de verbinding gewoon alijd open. Ik kan er helemaal naast zitten, maar zo is het bij m'n Unex ding wel.
Ik heb ff zitten kijken wat er nou allemaal veranderd in de status van mijn router. Telkens nadat hij me heel ff disconnect, krijg ik dit te zien :
" DHCP Remaining Time: 23:59:48"
Je zou dus denken dat het 1x per dag gebeurd, maar hij reset deze timer elk uur. Ik heb gezocht in de options van die router, geen (werkend) resultaat. Ik heb ook in manual gekeken.....staat niks erover.
Ik heb de enigste "timer" die ik kon vinden, van 20 min. op 9999 minuten gezet, maar ook dat werkte niet.
Iemand nog ideeen ?
" DHCP Remaining Time: 23:59:48"
Je zou dus denken dat het 1x per dag gebeurd, maar hij reset deze timer elk uur. Ik heb gezocht in de options van die router, geen (werkend) resultaat. Ik heb ook in manual gekeken.....staat niks erover.
Ik heb de enigste "timer" die ik kon vinden, van 20 min. op 9999 minuten gezet, maar ook dat werkte niet.
Iemand nog ideeen ?
Nieuwste firmware erop??
Verder... weet je zeker dat het aan je router ligt? en niet aan je netwerkkaart of pc?
Andere poort op router al geprobeerd?
Edit: Deelt je router ook IP's voor clients uit?? (DHCP)?
Misschien zijn de leases maar heel kort.. Zet je eigen pc eens op een vast IP
Verder... weet je zeker dat het aan je router ligt? en niet aan je netwerkkaart of pc?
Andere poort op router al geprobeerd?
Edit: Deelt je router ook IP's voor clients uit?? (DHCP)?
Misschien zijn de leases maar heel kort.. Zet je eigen pc eens op een vast IP
Ik had dus precies hetzelfde met mijn BEFSR41, sindsdien hoef ik geen linksys meer
.
Zie-> [topic=394169/1/100]
Persoonlijk zou ik m gewoon terugbrengen en omruilen voor een draytek. Dit probleem is al-om bekend bij linksys maar de helpdesk aldaar vertelde dat ze geen budget hebben/krijgen om dit 'probleempje' op te lossen.
Zie-> [topic=394169/1/100]
Persoonlijk zou ik m gewoon terugbrengen en omruilen voor een draytek. Dit probleem is al-om bekend bij linksys maar de helpdesk aldaar vertelde dat ze geen budget hebben/krijgen om dit 'probleempje' op te lossen.
Like this yall...
Pagina: 1