Is deze stelling correct? Mijns inziens wel. Ik heb namelijk sterk het gevoel dat XP (is het enige systeem waarmee ik met RAID ervaring heb) gewoon niet lekker overweg kan met RAID. Gisteren een 'Unmountable Boot Volume'. Systeemherstelconsole in combinatie met FIXBOOT of FIXMBR geen resultaat. CHKDSK: harde schijf is een grote bende, ik begin er niet aan. Formatteren dus. Heb ik er zojuist alles weer zo'n beetje op staan (na 3 uur), dacht ik: dit gebeurt me geen tweede keer en ik ga eens aan de slag met BackUp. Halverwege de backup loopt het geval vast. Muurvast. Resetten dus. Resultaat: dit beschadigt, dat werkt niet meer, Windows start met 16 kleuren. Even opnieuw opstarten: HAL.DLL beschadigt of niet aanwezig. Met andere woorden: bekijk het maar.
Weet iemand hoe je een RAID configuratie stabiel krijgt onder XP? Of ligt het gewoon aan mijn moederbord (Abit KG7-RAID) of aan de HighPoint 370A controller op dat moederbord?
Weet iemand hoe je een RAID configuratie stabiel krijgt onder XP? Of ligt het gewoon aan mijn moederbord (Abit KG7-RAID) of aan de HighPoint 370A controller op dat moederbord?