Heeft Xbox een regiolock?

Pagina: 1
Acties:

• OfNoAvail
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-01 18:01

OfNoAvail

Beter een half gezegde...

Topicstarter
Heeft de Xbox ook een regiolock eigenlijk? DVD enzo duzz...

Verder, heeft iemand enig idee of je een xboxje ook maarzo kunt importeren vanuit de VS en hem vervolgens om laten bouwen... is dat nodig?... waar kan ik dat laten doen?...

...Boel vage vragen dus...

Verwijderd

Ja de X-Box heeft een regio lock
Ja je kan een X-Box importeren, dikke kans dat je wel invoerkosten moet betalen, of je moet een kennis hebben in de US die hem als kadootje opstuurt ofzo (waarom zou je een Amerikaanse willen hebben uberhaupt?). Je hebt dan uiteraard wel een 110<>220 volt adapter nodig.

En ombouwen...waarom zou je? DVD films komen hier ook wel uit, net als de spellen.

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01 16:24

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Hier is ie regio twee. Ombouwen kost geld en dat ding is al zo duur...Neem gewoon de europese versie en wacht tot de spellen/films hier te krijgen zijn. Scheelt ook een hoop geld voor je spellen import spellen zijn niet goedkoop.

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

dan heb ik ook nog een vraagje.. ik woon in spanje maar kom na de zomer weer ffies in nl wonen.. als ik hier zo'n x-box haal, gaat dat dan geen problemen geven met spellen uit nl ?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01 20:12

Chakotay

Lick here to continue

Spanje zit in de zelfde regio als NL, nee dus :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Je kunt DVD's met regiocode 1 ook op je X-Box bekijken, maar dan heb je een stukje software nodig Region X

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

Verwijderd

je kan hem importeren, een xtender of enigmah modchip er insolderen en dan kan je alle regios spelen, maar dan kan je net zo goed een europese console kopen natuurlijk
Pagina: 1