Ongepaste advertentie

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FalconM
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Naar mijn mening is de huidige advertentie van Philips op de FP van Tweakers ongepast. Het suggereren dat het afschieten van konijnentjes met zo'n geluidskaart nog mooier klinkt (want dat doet die advertentie) getuigt van een smakeloosheid die volgens mij niet op Tweakers.net thuis hoort.

Waardeloze dieronvriendelijke advertentie van Philips die mijn mening over dit merk behoorlijk heeft doen veranderen!

Ik ben ervoor om die ad snel weer te verwijderen!

Volvo V70 D5 my2011

Verwijderd

Klinkt eigenlijk wel grappig :)

heb 'em nog niet gezien

edit: heb je geen screenshot ofzo?

ik zie alleen maar chatplaza, dane-elec en rodekruis banners...

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34
Klinkt me ook niet echt smakeloos in de oren. Jij speelt zeker nooit een (FPS) computerspel, daar wordt nog heel wat meer afgeschoten dan alleen konijnen.

• Daniel
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Persoonlijk vind ik hem wel grappig, maar goed, wat betreft humor kunnen smaken verschillen. Het is pure ironie, en een hyperbool (een belachelijke overdrijving waarvan iedereen weet dat het niet serieus is)
Ik ben niet van plan de advertentie van de Frontpage te laten halen.

Maar als je hem echt zo smakeloos vindt kun je altijd nog een klacht indienen bij de Reclame Code Commissie.

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:29

Hu9o

Schokkend

Op donderdag 23 mei 2002 23:04 schreef FalconM het volgende:
Naar mijn mening is de huidige advertentie van Philips op de FP van Tweakers ongepast. Het suggereren dat het afschieten van konijnentjes met zo'n geluidskaart nog mooier klinkt (want dat doet die advertentie) getuigt van een smakeloosheid die volgens mij niet op Tweakers.net thuis hoort.

Waardeloze dieronvriendelijke advertentie van Philips die mijn mening over dit merk behoorlijk heeft doen veranderen!

Ik ben ervoor om die ad snel weer te verwijderen!
Alle moraalridders te paard!!! :+

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Steven
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-03 11:57
Op vrijdag 24 mei 2002 09:12 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Alle moraalridders te paardkonijn!!! :+
:+

• FalconM
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 09:12 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Alle moraalridders te paard!!! :+
Ben absoluut geen moraalridder, maar vind het expliciet noemen van een diersoort om af te schieten gewoon net een stap te ver! Er is nog een behoorlijk verschil tussen de fantasiefiguren in bijv. Quake en een konijn, kat, hond of welk diersoort dan ook.
Schijnbaar ziet niet iedereen dat zo ...

Volvo V70 D5 my2011

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-03 17:22

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op vrijdag 24 mei 2002 14:38 schreef FalconM het volgende:

Ben absoluut geen moraalridder, maar vind het expliciet noemen van een diersoort om af te schieten gewoon net een stap te ver! Er is nog een behoorlijk verschil tussen de fantasiefiguren in bijv. Quake en een konijn, kat, hond of welk diersoort dan ook.
Die advertentie was niet zo grappig geweest als niet iedereen had aangevoeld dat het een ultiem wrede gedachte is om lieve onschuldige konijntjes af te schieten. Ik verwacht niet dat iemand nu IRL konijntjes gaat afschieten omdat het beter zou klinken op een Philips geluidskaart in een virtueel spel.

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:34
Op vrijdag 24 mei 2002 14:38 schreef FalconM het volgende:

[..]

Blijkbaar niet. Jij vind zeker ook dat spellen zoals Couter-Strike en Operation Flashpoint uit de winkel gehaald moeten worden. Daar gaat het zelfs om het afschieten van mensen in plaats van dieren: nog een stap erger.
Pagina: 1