Een vriendin van mij, wil een NEC n21i (i-mode) maar nu zie ik niet echt van die aanbiedingen. Ook op www.gsmshop.nl staat ie niet. Wie weet er wat?
geloof overal €199,-, denk niet dat je hem goedkoper krijgt.
no comment
Ik kreeg net een mailtje van O2 dat ze de O2-XDA (ahum) in de pre-sell hebben... ik heb nog maar niet naar de prijs gekeken maar het is een verrektes mooi apparaatje!
De beste dag van je leven kan vandaag zijn
de Nec is o.a. te koop bij de primafoon, de Bel Company en the phone house. Probeer ook eens www.gsm.nl/
ik heb em bij belcompany gezien voor 169,-
das alleen als je de kortings kaart van primafoon invult, zo niet krijg ik nog eens €30 korting, €139,- hmmmmmmmmmOp vrijdag 24 mei 2002 00:44 schreef harryslinger het volgende:
ik heb em bij belcompany gezien voor 169,-
no comment
ja, en als je goed gelezen hebt dan heb je ook het regeltje "niet te gebruiken in combinatie met andere aanbiedingen" gezien
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
€400 ofzo ??Op donderdag 23 mei 2002 23:21 schreef Zandweter het volgende:
Ik kreeg net een mailtje van O2 dat ze de O2-XDA (ahum) in de pre-sell hebben... ik heb nog maar niet naar de prijs gekeken maar het is een verrektes mooi apparaatje!
euro 469, geloof ik.Op donderdag 30 mei 2002 16:05 schreef Jaded het volgende:
[..]
€400 ofzo ??
Maar ik dacht dat KPN alle touwtjes in handen heeft bij de verkoop van die i-mode dingen waardoor de prijs ook niet (kan) zakken.
Succes is een keuze
Pagina: 1