Toon posts:

gratis breedband internet

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heeft iemand hier wel is van gehoord
gratis breedband internet. klinkt heel vaag op hun site
http://www.freeinternet4all.com
heeft iemand hier al meer info over

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

ja want er loopt of liep al een topic over en daar heb ik er toen van gehoord :)

edit: zie [topic=501279/1/50]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Verwijderd

[topic=501279/1/25]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Van die site:
Free Internet maakt supersnel internetten voor u nu wel héél aantrekkelijk. U heeft straks namelijk géén maandelijkse abonnementskosten meer (m.u.v. pakket ADSL EXTRA) en bespaart hierdoor HONDERDEN euro's per jaar. Investeerders en adverteerders maken dit voor u mogelijk door te investeren in het allernieuwste medium: "Breedband Internet Commercials (BIC's) Met de verkoop van deze BIC's worden uw maandelijkse abonnementskosten betaald. Zo simpel is het!
Je krijgt een hoeveelheid verplichte reclame dus. :{

Als die niet op willekeurige tijdstippen komt, vind ik het best. :)

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Ik zou zowieso de veel gestelde vragen ff doorlezen.

Je moet zowieso een eenmalig bedrag betalen uiteraard. Ik heb daarna eerst maar eens opgezocht waarom het gratis kan zijn. Het antwoord leidde ik af uit deze vraag uit de faq:
Vraag: Wat is een BIC?
Antwoord: BIC is een afkorting voor Breedband Internet Commercial. Deze commercials worden twee a drie keer per uur op uw PC getoont. De BIC wordt fullscreen zonder downloadtijd getoond. U kunt altijd offline gaan.
OMG! Fullscreen ads! Leuk als je online een spel aan 't spelen bent! Geweldig |:(

Enneh..... let voor de grap ff op de d's en t's, het stikt van de fouten. Best wel onprofessioneel vind ik..

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij gewoon een stel oplichters. Kijk bij kabel, minimale toegangssnelheid down/up internettoegang van 6,5/0,8 Gbit/s dat denk ik ook wel :+

Verwijderd

Topicstarter
wat the hell is een bic? die gasten hebben het over een leuke reclame? wat moet ik mij daarbij voorstellen? een banner? spontane pop-up. filmpje wat me hele beeldscherm in beslagneemt, ??

Verwijderd

Is al een topic over :)
zie ook:

[topic=501279/1/25]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.