Toon posts:

Big problem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo dudes....ik heb sinds kort een big (weet niet wat problem)...ik zit meestal iets te downloaden met grabit das een nieuwsgroups proggie en dan loopt me windows vast..
En komt een mooie blauwe scherm met het volgende :::

Physical memory dump started
Done

voordat komt er nog iets met veel cijfers en het is altijd hetzelfde..

altijd als idt gebeurt maakt me HDD een geluid net zoals die in slaap modus gaat....dan reset ik en dan heeft ie moeite met HDD vinden...help...plz

EN admins zet geen slotje

Verwijderd

specs en windoos versie :?

Ik gok XP ;)

Check je geheugen eens met memtest86, dit lijkt me namelijk een brak geheugenreepje of een brakke windows install.

Verwijderd

download eens zondat dat progje mayB dat het dan weg is :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou het proberen

ja ik heb winxp

Verwijderd

Topicstarter
heb wel gevonden...maar alles wat in die readme staat lijkt me veel te moeilijk voor mij...dus..als niemand anders wat anders weet dan ga ik morgen met de pc naar de zak :'(

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:47 schreef delerix het volgende:
IK heb geen diskettes bij de hand, om die prog te installeren plzz andere tips :'(
ja, de edit knop leren te gebruiken EN diskettes zoeken. Dat is een eerste vereiste, anders kunnen we je niet verder helpen.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verzin eerst zelfs eens een normale en duidelijke topic titel /subject.

Mocht je iets verzonnen hebben, kun je een topic in http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/26 openen, je topic -titel zal dan aangepast worden; en als je het heel lief vraagt zal je topic weer geopend worden ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.