Ik snap het nie echt, hoe kan the-space.net nou zo'n gigantische output hebben, met slechts 50 users? Ook al hebben die mensen meerdere pc's op hun naam staan, dan nog, hoe kunnen zij onze output (met 6000 users) zo dik overtreffen?
Zij hebben 1 grote user die op draait voor bijna de complete output van dat team. Hij zal wel systeembeheerder zijn van een heel erg groot bedrijf of zo.
* Witlof droomt weer verder dat hij dat was
Heheheh, precies. Heb je dat ook altijd, dat je van alles wilt, maar dat je nergens genoeg power voor hebt?Op donderdag 23 mei 2002 22:36 schreef Witlof het volgende:
Zij hebben 1 grote user die op draait voor bijna de complete output van dat team. Hij zal wel systeembeheerder zijn van een heel erg groot bedrijf of zo.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
als je systeembeheerder bent kan je in je loginscript gewoon de koe mee laden, en als je dan een bedrijf hebt met bv. 1000 x 1Ghz PIII's dan tikt het aardig aan hoor
Mochten er dan ook nog systemen vervangen worden of een hoop nieuwe werknemers bijkomen groeit de output alleen maar waardoor de output ook beter gaat. Toch nog maar eens aan een avondschool-opleiding-geval beginnen voor systeembeheerder?
Verwijderd
nog even dit :
1000x1000 = 1000000 mhz
dit staat gelijk aan 2500 stuks PII 400
en die doen dan 901219 blokkies per dag als ze 24/7 aan staan.
als je dan naar de output van the-space.net kijkt moet het wel een gigantisch bedrijf zijn
Ik ben best een beetje jaloers
1000x1000 = 1000000 mhz
als je dan naar de output van the-space.net kijkt moet het wel een gigantisch bedrijf zijn
* Witlof vindt dat nog maar zwak uitgedruktOp donderdag 23 mei 2002 23:08 schreef Mo-Bees het volgende:
nog even dit :
1000x1000 = 1000000 mhz
Daarmee zou je als enkeling veel projecten mee kunnen heersen
Maar in hoeverre kan je het nog 'eerlijk' noemen tegen over de 'normale' gebruiker?
Ik bedoel, dan is de lol er toch wel een beetje vanaf lijkt me.. (voor de 'gewone' gebruiker dan)
Ik bedoel, dan is de lol er toch wel een beetje vanaf lijkt me.. (voor de 'gewone' gebruiker dan)
Kwamen die gasten niet uit de buurt van Seattle? Welk groot softwarebedrijf - met vast wel een stuk of vijfduizend P4 1GHz+'jes - zat daar ook al weer in de buurt?
Die gasten doen ook alles om ons tegen zich in het harnas te jagen, het is echt opvallend
Die gasten doen ook alles om ons tegen zich in het harnas te jagen, het is echt opvallend
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Verwijderd
<Quote>Ik ben best een beetje jaloers<Quote>
Joos hoopt dat mo-bees ook ooit nog in zo'n omgeving komt te werken
Cuba komt ie (Melakion, zo heet ie) vandaan. Dit keer is het dus niet de schuld van Microsoft (hoewel het wel leuker is om hun de schuld te geven)Op vrijdag 24 mei 2002 00:04 schreef Rat het volgende:
Kwamen die gasten niet uit de buurt van Seattle? Welk groot softwarebedrijf - met vast wel een stuk of vijfduizend P4 1GHz+'jes - zat daar ook al weer in de buurt?
Die gasten doen ook alles om ons tegen zich in het harnas te jagen, het is echt opvallend![]()
![]()
Verwijderd
hehehehe anders ik welOp vrijdag 24 mei 2002 00:23 schreef joos het volgende:
<Quote>Ik ben best een beetje jaloers<Quote>
Ik ken wel een ander verhaal uit de hoek van SETI. De complete renderfarm van Pixar heeft eens een poosje alleen maar SETI staan doen. Lees hier maar eens hoeveel units dat heeft opgeleverd.....Op donderdag 23 mei 2002 23:08 schreef Mo-Bees het volgende:
nog even dit :
1000x1000 = 1000000 mhz
en die doen dan 901219 blokkies per dag als ze 24/7 aan staan. als je dan naar de output van the-space.net kijkt moet het wel een gigantisch bedrijf zijn
With the light in our eyes, it's hard to see.
Cuba? Dat zal toch wel niet? The-Space is in Seattle, ik nam eigenlijk aan dat ze d'r allemaal vandaan komen - en dat 'ie "Team Cuba" heet zegt mij niet zoveel (dat zijn ondertitel op de RC5-statspagina "Rawr" is wel, dat is geen overtuigde communistOp vrijdag 24 mei 2002 00:45 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Cuba komt ie (Melakion, zo heet ie) vandaan.
edit:
Damn, ik realiseer me net dat ik een staartje in mijn vacht heb zitten
. Ik wil maar zeggen dat een nick niet hetzelfde is als een gewaarmerkt paspoort
.Damn, ik realiseer me net dat ik een staartje in mijn vacht heb zitten
Bovendien lopen ze allemaal te dubben by TSN dat die Melakion ontslagen zou kunnen worden, en dat behoort op Cuba niet tot de mogelijkheden
Nee, volgens mij stinkt dit naar MicroSoft.
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Als ik hier zou mogen assimileeren op alle workstations en servers zou de dag output echt gigantisch zijn
Werk bij de hoofdsponsor van Ajax op IT afdeling
maar helaas ik denk niet dat het gaat lukken
Werk bij de hoofdsponsor van Ajax op IT afdeling
maar helaas ik denk niet dat het gaat lukken
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Waarom zegt iedereen toch Pentium 4
Die dingen doen het helemaal niet goed met RC5. Volgens mij hebben ze allemaal dual G4 Apple dingen staan.
Juist
Nou volgens eigen zeggen komt ie wel uit Cuba.Op vrijdag 24 mei 2002 09:50 schreef Rat het volgende:
[..]
Cuba? Dat zal toch wel niet? The-Space is in Seattle, ik nam eigenlijk aan dat ze d'r allemaal vandaan komen - en dat 'ie "Team Cuba" heet zegt mij niet zoveel (dat zijn ondertitel op de RC5-statspagina "Rawr" is wel, dat is geen overtuigde communist) (overigens heb ik misschien wel snorharen en een bruin vachtje, maar geen staart
)
edit:.
Damn, ik realiseer me net dat ik een staartje in mijn vacht heb zitten. Ik wil maar zeggen dat een nick niet hetzelfde is als een gewaarmerkt paspoort
![]()
Bovendien lopen ze allemaal te dubben by TSN dat die Melakion ontslagen zou kunnen worden, en dat behoort op Cuba niet tot de mogelijkhedenTrouwens, waar haalt Castro ineens 5000 heftige P4's vandaan?
Nee, volgens mij stinkt dit naar MicroSoft.
Enne the-space.net is een website/forum van counterstrike spelers waar wereldwijd een flink aantal mensen lid van zijn.
Stel dat het wel microsoft is...dan zouden er heel wat meer computers meedoen
er is al ooit een topic geweest waarin getracht werd meer info betreffende deze persoon te achterhalen
Verwijderd
Goh als ik hier alles zou mogen besmetten met een
dan hebben we morgen 3000+ pc van +/- 500 mhz er bij, maar het mag niet en ik ben niet bereid om mijn stage/diploma/DPC te risceren hiervoor.
Hij zit er vast niet meerOp vrijdag 24 mei 2002 11:24 schreef MarcyDarcy het volgende:
Nou volgens eigen zeggen komt ie wel uit Cuba.
Dat vind ik - afgaande op lijsten op hun site - behoorlijk hard meevallen. Ook het feit dat ze maar veertig, vijftig RC5-leden hebben spreekt imo boekdelen...Enne the-space.net is een website/forum van counterstrike spelers waar wereldwijd een flink aantal mensen lid van zijn.
Het had natuurlijk alleen een afdeling van MS kunnen zijn. Trouwens, 4 miljoen blokjes per dag, dat zou best kunnen: 15000 flinke PC's @ acht uur per dag (ja, ze werken daar graag over, maar het gegraas lijdt aardig onder al die compilerzooi, geloof meStel dat het wel microsoft is...dan zouden er heel wat meer computers meedoen
Kijk, relevante infoer is al ooit een topic geweest waarin getracht werd meer info betreffende deze persoon te achterhalen
Even searchen op Melakion en hier istie:
[topic=399127/1/25]
[topic=399127/1/25]
Ai, daar val ik door de mand :-) Thanks, anyway!
had gezocht op Melakion+Cuba, en +the-space, en +etcetera... Ik zocht het weer te ver
[nog een edit]...volgens mij is 'ie in ieder geval GEEN Cubaan![/nog een edit]
had gezocht op Melakion+Cuba, en +the-space, en +etcetera... Ik zocht het weer te ver
edit:
Ooooh, je bedoelt Brian! (Mr. Eddy for the n00bs
) Als wat ik kan vinden enigszins klopt en hij inderdaad voor het leger werkt, dan zit die l*l nog op Hawaii ook. Some people... Aan de andere kant kan ik me dan weer niet voorstellen dat 'ie z'n baan op het spel zet. Met het Amerikaanse leger kun je maar beter geen dolletjes uithalen...
Ooooh, je bedoelt Brian! (Mr. Eddy for the n00bs
[nog een edit]...volgens mij is 'ie in ieder geval GEEN Cubaan![/nog een edit]
Verwijderd
Inderdaad...Op vrijdag 24 mei 2002 13:14 schreef Rat het volgende:
...maar het gegraas lijdt aardig onder al die compilerzooi, geloof me
op 21-01-2002 schreef hijzelf:Op donderdag 23 mei 2002 23:08 schreef Mo-Bees het volgende:
nog even dit :
1000x1000 = 1000000 mhz
------------------------------------------------------------
Ok, Did a count today. 1732 machines, plus the ones at home.
Toen had hij een output van rond de 1,1 miljoen.
Nu zit ie rond de 4 miljoen......
Werk maakt meer kapot dan drank kan goedmaken. http://tweakers.net/gallery/sys/18548
Pagina: 1