ik weet dat deze vraag vaak komt en ik heb de zoek functie gebruikt maar niks nuttigs uitgekomen.
Als ik vbulletin of bbphp forum installeer op de gratis lycos server krijg ik als ik meerdere forums en threads maak een error bij bbphp is het een quary fout en vbulletin is het:
Database error in vBulletin :
Invalid SQL: SELECT template FROM template WHERE title='options'
mysql error: Table 'mitchelvaes1983_nl_db.template' doesn't exist
mysql error number: 1146
voor deze fout werkte alles goed maar als ik weer forums aan maak dan krijg ik die error weer.
nu vraag ik als iemand hier een oplossing voor heeft of vbb of bbphp board zelf probleem loos heeft draaien op gratis host lycos.
heeft iemand een php fourum zoals vbb of bbphp op een gratis server draaien? dan lieft de link van die server.
tis namelijk voor een studenten groep en we hebben hem hard nodig.
ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen want ik ben al vanaf zaterdag ermee bezig.
bvd mitchel
Als ik vbulletin of bbphp forum installeer op de gratis lycos server krijg ik als ik meerdere forums en threads maak een error bij bbphp is het een quary fout en vbulletin is het:
Database error in vBulletin :
Invalid SQL: SELECT template FROM template WHERE title='options'
mysql error: Table 'mitchelvaes1983_nl_db.template' doesn't exist
mysql error number: 1146
voor deze fout werkte alles goed maar als ik weer forums aan maak dan krijg ik die error weer.
nu vraag ik als iemand hier een oplossing voor heeft of vbb of bbphp board zelf probleem loos heeft draaien op gratis host lycos.
heeft iemand een php fourum zoals vbb of bbphp op een gratis server draaien? dan lieft de link van die server.
tis namelijk voor een studenten groep en we hebben hem hard nodig.
ik hoop echt dat iemand me hier mee kan helpen want ik ben al vanaf zaterdag ermee bezig.
bvd mitchel