Toon posts:

Sorry maar ik moest het toch wel vragen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt urenlang gezocht op de AMD site en op search hier op tweakers, maar ik kan gewoon NIET vinden wat voor een temperatuur een AMD XP 1800+ aankan en tegelijkertijd gewoon lekker werken.

Want het zit zo, met kast open en idle is het 44 graden. met kast dicht en idle is het 48/49 graden en stressed weet ik nog niet, want ik had er geen kans voor om het uit te testen (heb het pas sinds vanmiddag). Maar tot hoeveel kan een amd athlon xp 1800+ nou aan en om tegelijkertijd toch lekker te werken??? Want om nou te gaan slapen emt mn kast open, is gekkenwerk! :?

Voor de mensen die zeggen dat ik search moet gebruiken, heb het al gedaan! En ik kon hierover geen info vinden. :?

Verwijderd

nou, ik kan je zeggen dat je niet goed hebt gezocht, want het is wel degelijk te vinden.. maar om er geen woorden vuil aan te maken..

wat voor koeler heb je, want die temps van jou zijn met een normale standaard koeler prima in orde..

probeer eens nieuwe koelpasta..

xp1800+ mag +/- 40-65 graden worden..(idle-stressed)

Verwijderd

zolang i niet crashed is er niks aan de hand toch?

• Dickster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-08 23:25
[topic=300967/1/40]

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 22:28 schreef Daimonet het volgende:
nou, ik kan je zeggen dat je niet goed hebt gezocht, want het is wel degelijk te vinden.. maar om er geen woorden vuil aan te maken..

wat voor koeler heb je, want die temps van jou zijn met een normale standaard koeler prima in orde..

probeer eens nieuwe koelpasta..

xp1800+ mag +/- 40-65 graden worden..(idle-stressed)
Ik heb de Spire CopperkingII en heb wel degelijk koelpasta

• Otho
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-08 08:01

Otho

Zoeken scheelt ergernis

Hou ongeveer aan dat je proc niet over de 75 a 80 gaat, da is er niks aan de hand.

Staat als het goed is ook op de AMD site, bij de specificaties van de processor, wat de max. temp is.

Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het hebben van een temp lager dan 50 graden.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 22:30 schreef Aviara het volgende:

[..]

Ik heb de Spire CopperkingII en heb wel degelijk koelpasta
ik zei ook niet dat je het niet had..

hmz.. probeer eens mobo monitor 5.. wie weet komen daar andere temps uit..

Verwijderd

Topicstarter
Dus zorgen dat ie niet boven de 70 komt, dan is alles wel oke???

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 22:32 schreef Daimonet het volgende:

[..]

ik zei ook niet dat je het niet had..

hmz.. probeer eens mobo monitor 5.. wie weet komen daar andere temps uit..
nee, was een typfoutje. ik bedoel 'ik heb we degelijkE koelpasta'. is best wel goede troep

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20-08 20:18
[search=temperatuur xp] Ik zie het search probleem niet, of ben ik blind :?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

misschien heb je te weinig airflow in je case?

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-03 23:21

Luppie

www.msxinfo.net

Ik heb eens ergens gelezen dat de temp max. 90C is. Of dit een temp. is waarmee je nog prettig kan werken weet ik niet. Heb het nog niet geprobeerd. Mijn proc. (TB 1400) wordt 64C (Stressed en non-Stressed) Constante temp. maar ja heb een asus bordje dus de kans is groot dat mijn temp sensor kaduuk is.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Pagina: 1