Toon posts:

Sluiten van topic om verkeerde plek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is gesloten omdat het niet op de goede plek stond, jullie kunnen dat toch verhuizen??

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/503758

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#05
Goed, zoals gezegd, zet je thread in het juiste forum! De moderators en admins kunnen threads weliswaar verhuizen als het per ongeluk een keer misgaat, maar we zijn niet je moeder die de rotzooi achter je opruimt. Gewoon goed opletten waar je het neerzet. Soms kan het zijn dat je je topic niet meer kan zien. Dat kan gebeuren als het gemoved is naar een van de General Chat fora, waar je nog geen leesrechten hebt (zie verderop). Simpel gezegd heb je dan pech gehad. Het is niet mogelijk om de topicstarter alleen toegang tot zijn/haar topic te geven. Probeer in het juiste forum te posten, het constant moeten verhuizen van topics kost veel tijd. Topics die ECHT verkeerd geplaatst zijn worden sowieso dicht gedaan.

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

edit:
Die D2k :(

Hier stond dus precies hetzelfde als in de post boven mij :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ok, faq niet goed gelezen, sorry voor het storen...
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dit was dusdanige onzin, die move ik niet. De meeste topics in [forum=11] worden naar de juiste fora gemoved, met uitzondering van onzin. Wat had dit nu uberhaupt met [forum=11] te maken? Ik wil best dinegn moven die begrijpelijk verkeerd geplaatst zijn of een normaal techtopic is

Dat vond ik in dit geval niet. Vandaar een slot ipv een move. We gaan echt niet alles moven, we benne geen Gamma.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.