Nee gweoon ik was met zo'n multimedia troepje bezig wat ik op een oude cd vond en er kwam een mp3 spelertje uitgerold (stand alone) vond ik wel grappig. En aangezien ie beperkte opties heeft (open,play,pauze,ff,rw en stop) draait ie misschien ook wel op oudere bakken.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 oktober 2000 18:27 schreef funksngrooves het volgende:
-knip-
En aangezien ie beperkte opties heeft (open,play,pauze,ff,rw en stop) draait ie misschien ook wel op oudere bakken.[/quote]de interface kost bijna geen CPU tijd bij mp3's het gaat toch echt om de decoder.
-knip-
En aangezien ie beperkte opties heeft (open,play,pauze,ff,rw en stop) draait ie misschien ook wel op oudere bakken.[/quote]de interface kost bijna geen CPU tijd bij mp3's het gaat toch echt om de decoder.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ja hij heeft een tweakers skin, daarom ikdacht misschien vind iemand dat wel leuk want alles is tweakers hier (casebadges,muismatten,shirts etc) maar het was maar een ideetje
Ik zal hem maar niet uploaden want zo te zien is er geen intresse
he heb ik net zo'n mooi spelertje gemaakt
Als je nou gewoon ff een linkje neerzet , dan wordt die echt wel ged/l , wil je dat het hele forum eerst gaat lopen smeken
.
Dus gewoon linkje neerzetten en de reacties afwachten.
Dus gewoon linkje neerzetten en de reacties afwachten.
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Oh sorry, zo bedoelde ik het niet, Ik snapte het alleen niet meer. Ik zal hem echt wel downen en proberen, lijkt me wel cool.
Jag
Jag
Ik vind het best...heb je een screenshot ofzo?
Het was echt niet mijn bedoeling om jullie te laten smeken hoor!!! want eerlijk is eerlijk winamp is 100* beter! Ik ben heel even met een ander designtje begonnen want het oude zoog, ik up hem wel en dan laat ik het wel horen.
Thx all
Thx all
ja....hoe lang laat je ons nog w88 op de url ??
mm, krijgen we eerst nog effe de tijd om onze kleinkinderen te zien opgroeien ofzo?
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Volgens mij zit funksngrooves bij UPC
I think there is a world market for maybe five computers ... six tops. Thomas Watson, chairman IBM, 1943
Pagina: 1