Onwijs trage performance asus A7A266

Pagina: 1
Acties:

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Ok ik heb al aantal topics gelezen over stabiliteitsproblemen van dit moederbord. Echter ik heb sinds kort een Geforce4 Ti 4400 VGA kaart en na een 3dmark 2001 test valt me eigenlijk op dat ik de laagste score van iedereen heb. Ik haal 6100 terwijl andere met dezelfde processor/videokaart 11000+ halen.

Alles draait stabiel echter klopt het dat die moederbord zo ontiegelijk traag is :?

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

Als alles stabiel draait maakt het toch niks uit :? of ben je al een spel tegengekomen dat niet wil draaien?

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 13:31
Je systeem is m.i. niet traag. Je zou inderdaad een score van rond 9.000 mogen verwachten. Laatste via 4in1 drivers geinstalleerd? Heb je in de bios 4x agp en fast write wel aanstaan? Laatste video drivers?

[edit]
Niet goed gelezen |:( Via inderdaad niet nodig!
[edit]

Verwijderd

via drivers hoeven niet, want het is een a7a a=ali chipset. ik zou die drivers eens opnieuw doen, samen met wat detonators.. kijken wat het doet..

agp fastwrites aan?

btw 11000 kan met die gpu en cpu combo niet op 1024*768, alleen misschein op 640*480 alles low quality

maar 11000+ is onmogelijk met die combo....!!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03-2025
Jah ik heb al 4 verschillende drivers geprobeerd van 28.32 tot 29.20 maar de score wordt alleen maar lager. Het is ook niet zo dat spellen traag draaien o.i.d. maar ik wil gewoon weten wat de oorzaak is. Een score van ca 9000 moet ik toch makkelijk kunnen halen.

*EDIT*

Wat wel vreemd is, ik heb in de BIOS AGP fast write op enabled, echter in 3Dmark 2001 (onder XP) wordt aangegeven dat Fast Write disabled is. Is dit een bug oid?

*EDIT*

Ok ik heb me GF4 met 15mhz overklokt en voor alles laatste drivers geinstalleerd en me score blijft precies hetzelfde.
Wat is de bottleneck??

hier me compare URL

http://service.madonion.com/compare?2k1=3541614

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Verwijderd

ander geheugen getest?
ali drivers gedaan?

btw, misschien een schone installatie van windows xp,

ik ben ooit van vga card geswitchd in w2k, en dat was een ramp, ik moest het opnieuw installeren voordat ik lekkere performance kreeg...

suc6
Pagina: 1