[netscape 7] Iemand ervaringen/mening?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

ja de versie nummer |:( stelt toch niks voor?

don't get me wrong, ik ben een en al voor Mozilla...

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De preview ja maar daar kan je toch ook al wel een aardige indruk door krijgen.

Verwijderd

ik bedoel te zeggen dat ze 2 versie nummers te veel zijn gestegen. Ik zou dit Netscape 5.x noemen, niet 7.
eerst van 4.7 naar 6 en nu 6.1 naar 7

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

NS7 is dus gebaseerd op Mozilla RC1 als ik het goed heb. De laatste NS6.x op Mozilla 0.9x.
Wat bij Mozilla een versie-stijging van honderdsten is, is bij NS 10 keer zoveel waard ;)

Intentionally left blank

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Precies.. Dit is eigenlijk gewoon Netscape 5.03 ofzo :) Netscape is ook niet meer wat het geweest is met een marketinggeile AOL aan het hoofd (iedereen klaagt over MS, maar AOL is nog 10x erger).

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Weet niet hoe het komt maar bij mij ziet het er niet uit. Dan gaat het vooral om de bovenkant waar de back knop etc... staan.

Heb hem verwijderd, opnieuw geinstalleerd maar ook dat wilde niet helpen. Bij mijn collega ziet het er echter wel normaal uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.izzii.nl/tweakers/netschaap-klein.jpg

• Bosmonster
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Op vrijdag 24 mei 2002 10:22 schreef izzii het volgende:
Weet niet hoe het komt maar bij mij ziet het er niet uit. Dan gaat het vooral om de bovenkant waar de back knop etc... staan.

Heb hem verwijderd, opnieuw geinstalleerd maar ook dat wilde niet helpen. Bij mijn collega ziet het er echter wel normaal uit.

[afbeelding]
Uninstall hem, gooi alle directories vervologens ook weg want de helft blijft staan. En dan gaat het vooral om je profile in je document & settings dir.. dus onder je account.

Verwijderd

Ik snap uberhaupt niet waarom netscape zich ermee bemoeit.. je hebt IE, mozilla/opera voor degenen die het niet eens zijn met IE en links/lynx voor linux.. komt netscape nog eens aankakken.. wat een actie

• Mercarra
  • Laatst online: 06-09 21:03
Nog eens aankakken? Wanneer dacht je dat netscape zijn eerste browser op de markt bracht dan? Eergisteren?

Je moest eens weten wat hun marktaandeel is geweest...

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Creesch
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 18:39

Creesch

bla bla!

Op vrijdag 24 mei 2002 13:51 schreef Moonstorm het volgende:
Ik snap uberhaupt niet waarom netscape zich ermee bemoeit.. je hebt IE, mozilla/opera voor degenen die het niet eens zijn met IE en links/lynx voor linux.. komt netscape nog eens aankakken.. wat een actie
LOL
Netscape was eens de overheersende factor op de browser markt, dus komt niet zomaar even aankakken mozilla en opera zijn degenen die later erbij zijn gekomen en mozilla is zelfs opgericht door netscape
En Netscape is een erg fijne browser om mee te werken in linux btw

Verwijderd

Om de vraag te beantwoorden (..ervaringen..):

Pagina's laden bij mij lekker snel, alleen de algehele werking is wat traag... Lastig uit te leggen. Alsof je photoshop 6 op een 386 draait, dat idee. Niet zó langzaam natuurlijk, maar dan begrijp je wat ik bedoel met algehele traagheid.

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 13:51 schreef Moonstorm het volgende:
edit: blablabla

maar ik draai inmiddels al meer dan een jaar mozilla, en ben daar dus echt wel tevreden over, gewoon omdat 't een stabiele en uitgebreide browser is, die de laatste tijd ook nog een stuk sneller is geworden :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Pagina: 1