muis knoppen mappen

Pagina: 1
Acties:

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-07 20:04

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Misschien hoort dit bij SA of WOS, maar volgens mij kan het hier ook.

Ik heb een Safeway draadloos optische muis. (zelfde als de Trust ami muis) Deze werkt op USB, maar er zit ook een PS2 verloopje bij. Die werkt echter niet goed. (als ik flink aan het gamen ben, merk ik dat de signalen niet helemaal goed of verward doorkomen) Op USB werkt ie perfect.

De bijgeleverde software is rot. Ik heb een scroll wheel, 2 muisknoppen en nog 2 extra knoppen. Je kunt er een hele hoop windows taken en keys aan koppelen, maar geen shift. (shift en op een link klikken is iets wat ik vaak doe) Deze software werkt in ieder geval wel.

Ik heb Logitech Mouseware gedownload. Deze wil de knoppen echter niet herkennen, maar de standaardinstelling voor de extra knoppen werken wel. Ik kan dit alleen niet veranderen.

De Microsoft drivers werken ideaal op PS2. Zodra ik de muis echte op USB aansluit gaan de knoppen ook hier weer naar de standaardfuncties. Ik kan ze echter nog wel instellen. Zo veel ik wil, alleen het helpt niet meer.

Ik heb gezocht op download.com, google en ook hier, maar niemand schijnt het te weten. Ik wil of die software, inf of wat voor files dan ook aan kunnen passen of een proggie/driver vinden die dit wel voor mij kan. Iedere zinnige bijdrage is van harte welkome. :)

edit: onder XP

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
*kick*

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:17

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Het schijnt dat de razer boomslang software in sommige gevallen ook werkt op andere muizen, tenminste dat heb ik gelezen op het forum van Razer Blueprints (http://razer.tigga.org).
Met behulp van de razer software kun je desnoods hele knoppencombinaties aan je muis binden.

dit zijn eigenlijk Windows ME drivers, maar ze doen het ook prima onder XP.
http://razer.tigga.org/files/drvr2016.exe

Ik hoop dat het werkt.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Bedankt voor de link. Ik heb het geprobeerd, maar ook hier wil het niet helpen. Ik kan de knoppen wel instellen, maar ze blijven de standaardfunctie in windows behouden. (back en forward in de browser)