Toon posts:

Netjes van wanadoo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde vanavond weer eens surfen met wanadoo. Het maakt niet uit naar welke pagina ik surf, ik krijg altijd dit:

http://omnummeren.wanadoo.nl/laatstekans/

Dat zie je volgens mij niet vaak bij providers, de meeste gooien het nummer gewoon uit de lucht en onervaren gebruikers moeten maar weten waar ze blijven.

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-05 10:59
Dat doen ze 'allemaal' hoor.
Ik heb Studenten.net en Raketnet, en die gaven ook allebei zo'n scherm. Ook TMFweb dacht ik.

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
ONTOPIC:
Leuk: ik hoop dat dit rekening houdt met je operating system. ik draai linux :) ...gaat niet werken denk ik (oja, dat wordt niet ondersteund door Casema..)

min of meer OFFTOPIC:
vanochtend en een groot deel van de middag lag in een behoorlijk deel van mijn woonplaats (een grote stad in het westen des lands met Casema) het kabelinternet eruit.

Nou hebben zo pagina's op Casema teletext waar ze mededelingen, en werkzaamheden en ook storingen melden.
Reuze handig voor grote storingen zou je denken:
spaart duizenden telefoontjes naar de helpdesk (die is in het algemeen wel verbeterd sinds het een 0900- nummer is).

Nee dus |:( grote storingen melden via teletekst: de helpdeskmedewerker vond het idee wel goed, maar " daar ga ik niet over". Ik was bijna erg onvriendelijk geworden, maar ik heb me weten in te houden.

"Niet zo netjes van Wanadoo"; zullen we maar zeggen.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 21:14 schreef AlterEgo het volgende:
ONTOPIC:
Leuk: ik hoop dat dit rekening houdt met je operating system. ik draai linux :) ...gaat niet werken denk ik (oja, dat wordt niet ondersteund door Casema..)
het gaat over inbellen. En ik weet niet zeker hoor maar op de casema cd rom zitten wel wat linux bestanden maar niet getest want ik heb windows

Verwijderd

dit doet elke provider hoor :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 21:45 schreef Kertje het volgende:
dit doet elke provider hoor :)
Oops, ik had het nog nooit gezien :+
Pagina: 1