Toon posts:

Asus AGP-V8460 GeForce4 Ultra DT Tvout Werkt nie??

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Nou zeg, ik ken al die thorien wel, en die werken ook wel voor oudere GFX kaarten, maar deze ligt net pas in de winkel en heb daar nog nie echt een klacht over gelezen op het forum. dus ik hoop dat je deze wel laat staan. Alvast bedankt!! :)

Hey allemaal,;)

Ik heb sinds paar weekjes een nieuwe Pc gekocht en nu werkt alles Toppie Behalve me TvOut van me Asus AGP-V8460 GeForce4 Ultra DT, 128MB, DVI,TVout.

ik heb deze aangesloten met een S-Video Out Kabel (zwart) zoals ik het eerst ook deed met me GF3 maar nu blijkt dat het nie mogelijk is om beeld op me TV te krijgen.

Mischien ondersteunt Win XP dit nog niet helemaal, of mischien weet iemand betere drivers. met GF4 drivers zijn de laatste nieuwe Detonators van nVidia

Me Systeem ziet er alsvolgt uit:

AMD XP 2100+
Asus AGP-V8460 GeForce4 Ultra DT, 128MB, DVI,TVout
MSI K7T266A Pro2 RU-Raid SocketA, VIA KT266, 3xDDR
Kingston Dimm 512Mb DDR Sdram PC2100 CAS2

Windows XP Professional NL versie

Denk dat meer niet noodzakelijk is mocht dat wel zo zijn vraag het dan ffkes.

Nou ik hoop dat iemand hier een oplossing voor heeft, of het zelfde probleem ondervindt

Met Vriendelijk Groet

AreA51

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:02

danplo

The Force is strong with me

heb je een mooi topic voor.
[topic=498395/1/25]
voor al je vragen en reacties.
ik zie dat je nieuw ben maar zoek altijd eerst even of er al een topic is voor je weer een nieuwe open. *D

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”

Verwijderd

Zie hierboven.

Dit topic is gesloten.