Moederbord gaat steeds stuk.

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Ik heb een ECS K7VTA3 moederbord. En eerst resette hij steeds bij het opstarten pas na een paar keer deed hij het en sinds vandaag hield hij er helemaal mee op. Ik heb al een paar keer de bios gereset maar dat hielp ook niks. Als hij aangaat dan brand aleen het rode laadlampje en voor de rest doet hij niks. Na een tijde gaat het lampje weer uit. Maar het probleem is dat dit al de derde keer is dat hij stuk is. En omruilen wil niet want ik ben de doos kwijt. Dus eigenlijk 2 vragen.

1. Is er een manier om hem weer aan de praat te krijgen?
2. Hoe kan ik aan de doos van het moederbord komen?

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Op donderdag 23 mei 2002 20:53 schreef Mpdrichel het volgende:
Ik heb een ECS K7VTA3 moederbord. En eerst resette hij steeds bij het opstarten pas na een paar keer deed hij het en sinds vandaag hield hij er helemaal mee op. Ik heb al een paar keer de bios gereset maar dat hielp ook niks. Als hij aangaat dan brand aleen het rode laadlampje en voor de rest doet hij niks. Na een tijde gaat het lampje weer uit. Maar het probleem is dat dit al de derde keer is dat hij stuk is. En omruilen wil niet want ik ben de doos kwijt. Dus eigenlijk 2 vragen.

1. Is er een manier om hem weer aan de praat te krijgen?
2. Hoe kan ik aan de doos van het moederbord komen?
1. Probeer eens een andere voeding.
2. Als het de voeding niet is, en je weet zeker dat je aangesloten hardware niet voor een probleem zorgt, dan zal een goede leverancier een nieuwe geven en de doos zelf houden. Zeker als dit de derde keer is, zou je gaan denken aan een produktiefout.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Is er mischien een kans dat het batterijtje leeg is? Want de eerste keer dat dit gebeurde heb ik het batterijtje laten testen en toen bleek dat hij leeg was heb ik hem vervangen. Toen de bios gereset en toen deed hij het weer. De 2de keer heb ik hem niet vervangen toen heb ik de bios bijna 20 keer moeten resetten voor hij het pas weer deed. En toen werkte hij zo instabiel. Dit is nu de derde keer dat hij helemaal niks doet. Kan het zijn dat ik het batterijtje weer moet vervangen?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-08 20:50
Op vrijdag 24 mei 2002 18:10 schreef Mpdrichel het volgende:
Kan het zijn dat ik het batterijtje weer moet vervangen?
Dat is een vraag die alleen jij kunt beantwoorden.
Je kunt hem misschien ff meten als je een multimeter oid hebt.

In de buurt van de 3v is ok.

Dus een andere erin prikken kan nooit kwaad.