Zoals ook al in een andere topic staat wil ik een 386 aansluiten op internet. Aleen nou heb ik net die 386 gepakt en toen ontdekte ik dat ik een tijd geleden blijkbaar de videokaart eruit heb gehaald. Nou had ik nog 1 waarvan ik niet zeker weet of die werkt. Kan het zijn dat de computer niet aan wil omdat de videokaart kapot is? Of is er een ander probleem?
Als er geen videokaart aanwezig is in het systeem wilt het systeem standaard niet booten en laat wat piepjes horen (lang, kort, kort). Je zal dus een werkende videokaart moeten hebben mits je een systeem aan de praat wilt krijgen (standaard dan
).
Dat van die piepjes wist ik al. Aleen ik heb laatst een kapotte videokaart in mijn andere computer gehad en die deed ook helemaal niks hij ging gewoon niet aan totdat ik er weer een werkende in deed. En die 386 gaat ook niet aan of uit. Terwijl ik bijna zeker weet dat de voeding nog goed is.
stekker er in doen?
kijk als hij piept weten we meer, maar als hin niet aan gaat, ja....dan is of je voeding of je mobo verrot
kijk als hij piept weten we meer, maar als hin niet aan gaat, ja....dan is of je voeding of je mobo verrot
Wees blij dat er mensen zij die oude computer nog nuttig willen gebruikenOp donderdag 23 mei 2002 20:55 schreef TAGAEON het volgende:
met een 386 het internet op???
waarom??? ga je tijdens het surfen leren punikken?
Pagina: 1