Toon posts:

Voodoo4 ruilen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Iemand heeft mij aangeboden om mijn Voodoo4pci 4500 32mb te ruilen tegen een andere agp kaart die ik mag uitzoeken. Welke is leuk om tegen te ruilen. Ik denk zelf aan een geforce3, is dat een beetje eerlijk? >:)

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:25

Meneer aard

Porsche rulez!

een beetje, de klok snelheid is altij sneller dan jou vodoo4

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 20:43 schreef aard het volgende:
een beetje, de klok snelheid is altij sneller dan jou vodoo4
Dus een geforce3 is goed? En een gf2? Veel verschil?

Verwijderd

Als ie zo gek is een GF3 te bieden doen ! doen ! doen ! doen ! die gast is niet goed snik volgens mij :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 20:57 schreef SilverBolt het volgende:
Als ie zo gek is een GF3 te bieden doen ! doen ! doen ! doen ! die gast is niet goed snik volgens mij :P
Doettie waarschijnlijk niet... :( :) ....

Wat is een eerlijke ruil?

• Gallus
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:34

Gallus

Cheesy

Ongeveer alles is beter dan je voodoo4. Geforce2MX400 lijkt me redelijk.

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Verwijderd

een geforce 2 GTS zou wel een eerlijke ruil zijn.

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:04

thaMini

Tool !!

Een matrox? das altijd leuk voor 2d. Weer eens wat anders dan Nvidia *D

nofi :P

Be small, act BIG.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 21:18 schreef Gallus het volgende:
Ongeveer alles is beter dan je voodoo4. Geforce2MX400 lijkt me redelijk.
Is voor een goede prijs te koop. Welk merk raad je me aan? Zijn de direct3d en opengl prestaties genoeg voor een spel zoals rtcw?

En hij zal zowiezo wel beter presteren dan een savage 4 toch? :P

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-08 14:18
Op donderdag 23 mei 2002 21:21 schreef thaMini het volgende:
Een matrox? das altijd leuk voor 2d. Weer eens wat anders dan Nvidia *D

nofi :P
doe dan een radeon 7500. dan heb je tenminste nog wat 3d

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 23 mei 2002 21:19 schreef Dymlos het volgende:
een geforce 2 GTS zou wel een eerlijke ruil zijn.
Idd, Zoo snel is een Voodoo4 ook weer niet. Me Voodoo5 5500 is net iets sneller in 3DMark2000 dan met me ouwe GF2MX400 64MB die ik eerst had.

C:\>_

• Wirf
  • Laatst online: 18-08 17:51
hij gaat dus een nieuwe videokaart kopen voor je?

leg er dan zelf wat eurotjes bij, en koop een geforce 4 ti4200 (vanaf 189 euro)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

een GF2MX400 klinkt leuk, geef ik toe, maar speelt brak. De normale GF2 is 2x zo snel in dx8 spellen, alle nieuwe spellen zijn DX8 of hoger, dus ik zou die kaart nie meer kopen. Als je hem kan ruilen voor een ATI Radeon-8500, doen! Anders de GF3, GF3-ti200, Radeon 7500, GF2ti-200, GF2 Ultra, GF2 Pro, GF2 GTS, en lager zou ik nie gaan.

MechWarrior || Monsters Game

• Zegato
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
TNT2 hebben? :? :P

T.net gallery | V&A ads

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Zonder reclame te maken, maar wij verkopen Geforce 2 GTS kaarten voor ik dacht 59 euro, van Aopen, 32 MB DDR.
Bij Alternate Ridderkerk dus.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-08 11:52

Shunt

Boe

ik zou gewoon zo hoog mogelijk beginen bijvoorbeeld een gforce 3 TI 500 en dan een stapje lager gaan tot hij het ok vind dan zit je wel goe :+

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 08:20 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Zonder reclame te maken, maar wij verkopen Geforce 2 GTS kaarten voor ik dacht 59 euro, van Aopen, 32 MB DDR.
Jah, alternate is een toffe winkel... serieus! :P

Maar om zoveel verzendkosten te betalen als ik net zo goed naar het winkeltje op de hoek ga krijg ik een Geforce 2 400 32mb + tv-out voor dezelfde prijs... is die gts beter ofzo dat ik er daar geen tvout bij krijg?

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 23:17
Op vrijdag 24 mei 2002 16:10 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Jah, alternate is een toffe winkel... serieus! :P

Maar om zoveel verzendkosten te betalen als ik net zo goed naar het winkeltje op de hoek ga krijg ik een Geforce 2 400 32mb + tv-out voor dezelfde prijs... is die gts beter ofzo dat ik er daar geen tvout bij krijg?
geforce 2 gts = 2x zo snel ofzow...

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 16:42 schreef bolleh het volgende:

[..]

geforce 2 gts = 2x zo snel ofzow...
Dat is behoorlijk wat... Ik heb trouwens maar 2xAGP ofzo... is dat slecht? Mijn pjuter is 3 jaar oud...

• Bossie
  • Laatst online: 22:12
gewoon ruilen tegen minimaal een gf2gts, het lijkt mij gewoon dat deze persoon deze kaart wil gebruiken om glide games te spelen naast de kaart in zijn agp slot

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 16:47 schreef TLRnZ het volgende:
gewoon ruilen tegen minimaal een gf2gts, het lijkt mij gewoon dat deze persoon deze kaart wil gebruiken om glide games te spelen naast de kaart in zijn agp slot
Hij heeft geen agp slot maar een kaart onboard die agp gebruikt. En heeft de gfs2 dan geen glide ofzo? Die voodoo is trouwens fantastisch in spellen zoals gta2

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08 08:28
gewoon proberen te ruilen voor en gf3 200 is wel een goed ruil

• Wirf
  • Laatst online: 18-08 17:51
Op vrijdag 24 mei 2002 16:48 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]En heeft de gfs2 dan geen glide ofzo? [..]
nope, glide is alleen maar voor de kaarten van 3dfx.

nouja, dr zijn wel d3d wrappers, maar of die zo goed werken....

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 17:52 schreef Wirf het volgende:

[..]

nope, glide is alleen maar voor de kaarten van 3dfx.

nouja, dr zijn wel d3d wrappers, maar of die zo goed werken....
Wat is glide dan precies? Ik kwam het tegen toen ik GTA2 opstarte...

• Barreljan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 15:52

Barreljan

...Zoom-Zoom...

Op vrijdag 24 mei 2002 18:17 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Wat is glide dan precies? Ik kwam het tegen toen ik GTA2 opstarte...
:X Schaam je!

nee sorry,
Glide is de API van 3dfx, net als Microsoft Direct3D heeft. Daarmee waren ze bekend geworden en het was toen sneller dan het vroegere Direct3D. Als je een Voodoo kaart heb, ga er dan niet op spelen met D3D als je Glide ondersteuning hebt... Als je echt nog veel meer info wilt zoek dan op google

Voodoo's love Glide :)

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Verwijderd

Je zou wel gek zijn als je je Voodoo 4 ging inruilen voor een GF2, welke dan ook. Okee, ik speel wel vnl UT mods, moet ik erbij vertellen, maar vrienden van mij die dat ook doen hebben hun PC geupgrade met een GF3 en ze hadden minder fps in UT en SF:-D

Die Voodoo 4 van jou is een schaars goed, moet je zuinig op zijn. Als je em echt kwijt wilt, kan je er waarschijnlijk een bak geld voor krijgen van een of andere gek:-)

Verwijderd

Ik heb ook nog wel een GF2 GTS liggen..die zou ik wel ruilen voor die voodoo..jammer dat de Voodoo ook AGP is..anders had ik het zeker gedaan..
een keertje voor in de PCI..

Maar als je er een GF3 voor kunt krijgen..direct doen..
Vanaf GF2 is het een goede ruil. Voodoo4 is nu niet echt een toppertje nl..

• Kippenijzer
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Een goede PCI Voodoo kaart is veel geld waard, hem ruilen tegen een GF2GTS (Die van alternate, die heb ik zelf net ook effe in drievoud besteld) is te weinig... Die GF2GTS kost daar nl. 59 euro, en een PCI V4500 is wel meer dan dat waard (In zoverre dat de gekken best wel wat geld ervoor neer zouden willen leggen, ik zou er iig die 59 euro cash al voor over hebben...)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 19:31 schreef Kippenijzer het volgende:
Een goede PCI Voodoo kaart is veel geld waard, hem ruilen tegen een GF2GTS (Die van alternate, die heb ik zelf net ook effe in drievoud besteld) is te weinig... Die GF2GTS kost daar nl. 59 euro, en een PCI V4500 is wel meer dan dat waard (In zoverre dat de gekken best wel wat geld ervoor neer zouden willen leggen, ik zou er iig die 59 euro cash al voor over hebben...)
Ik denk dat ik hem wel wil ruilen tegen een geforce3... eigenlijk is mij alles best als ik maar lekker kan gamen. Ik kan die voodoo4 nu niet echt optimaal benutten omdat hij niet werkt in mijn PIII en nu ff in een PI200mhz zit.

Iemand een idee waarom die voodoo niet in een compaq zou werken?

Wat is die kaart ongeveer waard? Wordt hij nog meer waard?

Ik heb de doos nog, boekjes, bonnetje, drivers, alles.

Wat is een goede geforce3 om mee te ruilen?

• Mentalist
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Op vrijdag 24 mei 2002 19:43 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem wel wil ruilen tegen een geforce3... eigenlijk is mij alles best als ik maar lekker kan gamen. Ik kan die voodoo4 nu niet echt optimaal benutten omdat hij niet werkt in mijn PIII en nu ff in een PI200mhz zit.

Iemand een idee waarom die voodoo niet in een compaq zou werken?

Wat is die kaart ongeveer waard? Wordt hij nog meer waard?

Ik heb de doos nog, boekjes, bonnetje, drivers, alles.

Wat is een goede geforce3 om mee te ruilen?
Had er een apart topic voor geopent.

Je moet in die Compaq de onboard video teringzooi wel uitzetten...
Die Voodoo 4 zou ik trouwens houden, in ieder geval geen nVidia nemen, dan komt het (te) vaak voor dat je met :r 2D wordt opgezadelt (die bij die voodoo volgens mij nog best ok was).

Een Radeon 7500 (met dvi/tv-out) zou anders misschien een redelijke ruil zijn, ik weet niet wat de waarde momenteel is van die Voodoo bij de 3dfx freaks. Die Radeon 7500 kost nu iets meer dan 100 Euro en een Radeon 7500 met hydravision (ook leuk) 120 euro... Dat moet toch wel in de buurt komen.

Kun je ook wel aardig op gamen. Alleen UT is wel perfect voor voodoo's, Glide he...
Trouwens, je zei dat je bij GTA2 Glide zag staan bij het opstarten, ik ga het niet checken maar dan zal GTA2 wel glide ondersteunen, dan is het nog maar de vraag of een andere kaart ooit nog zo goed zal draaien...

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 20:17 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Die Voodoo 4 zou ik trouwens houden, in ieder geval geen nVidia nemen, dan komt het (te) vaak voor dat je met :r 2D wordt opgezadelt (die bij die voodoo volgens mij nog best ok was).

Een Radeon 7500 (met dvi/tv-out) zou anders misschien een redelijke ruil zijn, ik weet niet wat de waarde momenteel is van die Voodoo bij de 3dfx freaks. Die Radeon 7500 kost nu iets meer dan 100 Euro en een Radeon 7500 met hydravision (ook leuk) 120 euro... Dat moet toch wel in de buurt komen.

Kun je ook wel aardig op gamen. Alleen UT is wel perfect voor voodoo's, Glide he...
Trouwens, je zei dat je bij GTA2 Glide zag staan bij het opstarten, ik ga het niet checken maar dan zal GTA2 wel glide ondersteunen, dan is het nog maar de vraag of een andere kaart ooit nog zo goed zal draaien...
Ik heb geen onboard tering zooi... gewoon een agp kaartje. Ik heb er al een topic over geopend maar daar kwam niet echt iets uit behalve vonden de meeste dat ik maar een nieuwe computer moest kopen. Misschien werkt een agp versie van die voodoo... ?

• Mentalist
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Op vrijdag 24 mei 2002 21:48 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Ik heb geen onboard tering zooi... gewoon een agp kaartje. Ik heb er al een topic over geopend maar daar kwam niet echt iets uit behalve vonden de meeste dat ik maar een nieuwe computer moest kopen. Misschien werkt een agp versie van die voodoo... ?
Misschien werkt het als je die Compaq wegdonderd :+

Ok, serieus... Een paar dagen terug stond hier naast me nog een packerd (h/b)ell computer, en wat ben ik blij dat dat ding nu vervangen is door een echte computer...
Misschien is de voeding niet sterk genoeg voor je voodoo kaart, a-merken bouwen volgens mij nooit een serieuze voeding in (in die packerd hell zat eerst een 145 watt :r).

• unfor
  • Laatst online: 23-05 18:21
HOUD JE VOODOO4!! :) een PCtje van 3 jaar oud heeft niet genoeg kracht om een GF2 te benutten.

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Hee wat moet je voor die voodoo 4 hebben.
Ik heb er namelijk een flinke duit voor over.

Because I realy love a voodoo.
Mail maar naar gsjonnie@yahoo.com
als de prijs oke is mag je hem opsturen.

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 20:17 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

...
Ook bullshit.. net of dat grandioos een verschil is in die videokaarten. Als ik nou es nerges op let dan is het wel de 2D zooi... |:(

• Zegato
  • Niet online
LoL! Vodoo kaarten zijn best wel oké, maar om dat nou te ruilen tegen een NVidia GeForce 3 TI 200 ???
Je bent écht goed gek als je dat doet!

Hij mag dan wel PCI zijn (handig dan voor dual monitors) maar je kan daar ook een Matrox kaartje (komt binnenkort weer een nieuwe uit!!) voor kopen!

De GeForce 3 is gewoon vele malen krachtiger dan dat gare ding! De GeForce heeft AA en nog vele andere nieuwe en krachtige technieken die die oude Voodoo niet heeft!

Mijn advies: ruil 'm tegen een GeForce 2 of zo, maar verwacht er geen GeForce 3 voor hoor! (of je moet mazzel hebben *D )

T.net gallery | V&A ads

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 00:06 schreef Un4GiveN het volgende:
HOUD JE VOODOO4!! :) een PCtje van 3 jaar oud heeft niet genoeg kracht om een GF2 te benutten.
Heb je m'n specs gezien? Een PIII kan hem echt wel gebruiken hoor!

Het probleem is dat die voodoo4 niet werkt in die pc.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 01:33 schreef gsjonnie het volgende:

Ik wil er wel een Geforce 3 voor hebben! :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 19:27 schreef CB het volgende:
...jammer dat de Voodoo ook AGP is..anders had ik het zeker gedaan...
Hij is ook PCI hoor!

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 mei 2002 00:02 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Misschien is de voeding niet sterk genoeg voor je voodoo kaart, a-merken bouwen volgens mij nooit een serieuze voeding in (in die packerd hell zat eerst een 145 watt :r).
Wat vreemd, ergens op de compaq site staat dat hij maar 110 watt kan leveren! Er zitten al 2 hdd's in, een brander, cdrom, 5.1 geluidskaart, agp videokaart, 384mb ram, firewire en usb onboard, audio onboard, usb+firewire front, diskdrive.

Is dit dan z'n max?

Nou heb ik het er wel voor over om een nieuwe voeding te nemen maar dan moet ik even weten welke voeding er in een compaq kan en hoeveel watt.

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 01:33 schreef gsjonnie het volgende:

Wie houd nou niet van een Voodoo ;)
Geen id nog voor hoelang ( zie email ;( ) maar ik heb door de jaren heen veel plezier gehad met de kaarten van 3dfx. ( Al heb ik niet alle modellen zelf gehad :P )

• Mentalist
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 25 mei 2002 01:43 schreef PhantomLord het volgende:

[..]

Ook bullshit.. net of dat grandioos een verschil is in die videokaarten. Als ik nou es nerges op let dan is het wel de 2D zooi... |:(
Wat moet je ook met matrox kaarten, 2D heb je helemaal niet nodig joh.

Misschien kom je er nog eens achter dat GoT 2D is.. Lekker GoT op 1920*1440 (ofzo?) draaien, wordt het opeens wazig op je GF (8>
Voor sommigen is het niet belangrijk, voor een heleboel anderen wel.
Op zaterdag 25 mei 2002 10:02 schreef mark4sen87 het volgende:

[..]

Wat vreemd, ergens op de compaq site staat dat hij maar 110 watt kan leveren! Er zitten al 2 hdd's in, een brander, cdrom, 5.1 geluidskaart, agp videokaart, 384mb ram, firewire en usb onboard, audio onboard, usb+firewire front, diskdrive.

Is dit dan z'n max?

Nou heb ik het er wel voor over om een nieuwe voeding te nemen maar dan moet ik even weten welke voeding er in een compaq kan en hoeveel watt.
110 Watt? ECHT? Dat meen je niet, echt, daar kun je haast geen computer op runnen! Zeker niet zo'n machine... Schroef je kast eens open en lees eens op je voeding hoe krachtig die is.

Ik denk trouwens dat het best goed je voeding kan zijn als je er al zoveel andere zut in hebt hangen. Een andere voeding zou normaal gesproken ATX moeten zijn maar bij een Compaq (:r) moet je dat weer nachecken...

Koop een andere computer :X
Een voeding in de buurt van een de 350 watt zou trouwens niet misstaan in die config.. Hangt ook nog af van je proc, kan ik even niet terugvinden in het topic, wat voor proc heb je eigenlijk :?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
110W? Damn, das klein. Dat bouw ik in DivX bakken die toch niets doen. Heb hier nu 2 100W voedinkjes waarvan 1 in mn DivX bak komt en de andere is om snel en makkelijk oude mobos te testen.

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 20:01 schreef _JGC_ het volgende:
110W? Damn, das klein. Dat bouw ik in DivX bakken die toch niets doen. Heb hier nu 2 100W voedinkjes waarvan 1 in mn DivX bak komt en de andere is om snel en makkelijk oude mobos te testen.
Het wattage zegt niet 'alles'. Een vaagmerkelcheapo voeding kan meestal minder leveren dan een a-merk kwaliteitsvoeding :)

• The Dolf
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 08:20 schreef Tha_ExOrCiSt het volgende:
Heb hem ook al besteld. Ik hoop dat ze er nog zijn

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Verwijderd

Op zaterdag 25 mei 2002 19:31 schreef W3ird_N3rd het volgende:

[..]

Wat moet je ook met matrox kaarten, 2D heb je helemaal niet nodig joh.

Misschien kom je er nog eens achter dat GoT 2D is.. Lekker GoT op 1920*1440 (ofzo?) draaien, wordt het opeens wazig op je GF (8>
Voor sommigen is het niet belangrijk, voor een heleboel anderen wel.
[..]
Welke mongool gaat er nou op 1920x1440 klooien :?, enig idee wat voor een refreshrate je dan hebt en hoe miniscuul de lettertjes dan zijn?? (1.44x zo klein als op 1600x1200 en dan zijn ze al klein).

GF wazig :? -> je hebt verschillende merken met verschillende filters en dus met VARIERENDE 2d kwaliteit. (gf 3 ti-200 van leadtek en gainward heeft zeer acceptabele beeldkwaliteit). En zo te horen zit ie achter een oude pc met dacht ik geen superieure monitor, dus waarom een overkill aan 2d :?

(hmmm als ik niet oppas ga ik zo nog flamen :+)

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Trouwens, hij heeft geen 3dfx kaart nodig voor glide spellen, hij kan toch gewoon OpenGlide gebruiken?

MechWarrior || Monsters Game

• Vinnie
  • Niet online
Op zaterdag 25 mei 2002 21:58 schreef GambitRS het volgende:
Trouwens, hij heeft geen 3dfx kaart nodig voor glide spellen, hij kan toch gewoon OpenGlide gebruiken?
Met dat soort proggies krijg je nooit het 'echte' gevoel en sfeer dan met de echte Glide. En ziet er nog lelijk uit ook nog :(

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:15
Idd, ik heb (bijna :P) ook zoon GF2GTS, maar mn voodoo2 stays :)

• Mentalist
  • Nu online

Mentalist

[avdD]

Op zaterdag 25 mei 2002 21:52 schreef DumphuiZ het volgende:

[..]

Welke mongool gaat er nou op 1920x1440 klooien :?, enig idee wat voor een refreshrate je dan hebt en hoe miniscuul de lettertjes dan zijn?? (1.44x zo klein als op 1600x1200 en dan zijn ze al klein).
Hoezo klein op 1600*1200? Op een 24" monitor (bestaan die?) vast niet >:). En dan zou ik dolgraag 1920*1440 (of hoger :P) draaien, je komt met meerdere monitoren ook een eind, maar het lijkt me geweldig om Paint Shop Pro/Photoshop met een tekening op A3 formaat open te zetten, 2 vensters GoT erbij, de t.net FP, wat chatvensters, mirc en nog wat zooi allemaal tegelijk op de primaire monitor te zetten :D.
GF wazig :? -> je hebt verschillende merken met verschillende filters en dus met VARIERENDE 2d kwaliteit. (gf 3 ti-200 van leadtek en gainward heeft zeer acceptabele beeldkwaliteit). En zo te horen zit ie achter een oude pc met dacht ik geen superieure monitor, dus waarom een overkill aan 2d :?
Ja, maar aan een matrox kunnen die kaartjes niet toppen :). Trouwens, die kaart komt in z'n P3, niet in die P200.
(hmmm als ik niet oppas ga ik zo nog flamen :+)
Nofi :P

• Tundreq
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-07 23:30
Voor die voodoo 4 wil ik zo'n 80 tot 100 euro neer tellen als er xp drivers bij zitten.

I still love a voodoo

Verwijderd

"een GF2MX400 klinkt leuk, geef ik toe, maar speelt brak. De normale GF2 is 2x zo snel in dx8 spellen, alle nieuwe spellen zijn DX8 of hoger, dus ik zou die kaart nie meer kopen. Als je hem kan ruilen voor een ATI Radeon-8500, doen! Anders de GF3, GF3-ti200, Radeon 7500, GF2ti-200, GF2 Ultra, GF2 Pro, GF2 GTS, en lager zou ik nie gaan."

Dat is dus BS aangezien de GF4 de enige Nvidia kaart is die DX8 ondersteunt, alle andere kaarten zijn dx7 kaarten net als de Voodoo4 en 5. Ik wil wel eens weten waar jij die onzin vandaan hebt.

BTW een Radeon 8500 is geen reele optie, persoonlijk zou ik hm gewoon houden maar als je hem echt wilt houden zou je er minstens een GF2 GTS of GF3 voor moeten krijgen.

Verwijderd

Windows XP ziet de kaart zelf...

en anders gewoon ff drivertjes downen..

maar zo veel over voor zo`n kaart??????
((k heeft dr nog wel een))

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Tja, een beetje PCI kaart wordt steeds zeldzamer. Een maat van me heeft een dual PIII zonder AGP slot (serverworks), ook op zoek naar een goeie PCI kaart. Enige wat er volgens mij nog bovenuit komt is een GF2MX die Creative ooit als PCI uitbracht. Kan mezelf heel goed voorstellen dat iemand je daar best een GTS voor wilt ruilen, ook al is die drie keer zo snel.
Pagina: 1