Op zaterdag 25 mei 2002 01:43 schreef PhantomLord het volgende:
[..]
Ook bullshit.. net of dat grandioos een verschil is in die videokaarten. Als ik nou es nerges op let dan is het wel de 2D zooi...

Wat moet je ook met matrox kaarten, 2D heb je helemaal niet nodig joh.
Misschien kom je er nog eens achter dat GoT 2D is.. Lekker GoT op 1920*1440 (ofzo?) draaien, wordt het opeens wazig op je GF

Voor sommigen is het niet belangrijk, voor een heleboel anderen wel.
Op zaterdag 25 mei 2002 10:02 schreef mark4sen87 het volgende:
[..]
Wat vreemd, ergens op de compaq site staat dat hij maar 110 watt kan leveren! Er zitten al 2 hdd's in, een brander, cdrom, 5.1 geluidskaart, agp videokaart, 384mb ram, firewire en usb onboard, audio onboard, usb+firewire front, diskdrive.
Is dit dan z'n max?
Nou heb ik het er wel voor over om een nieuwe voeding te nemen maar dan moet ik even weten welke voeding er in een compaq kan en hoeveel watt.
110 Watt? ECHT? Dat meen je niet, echt, daar kun je haast geen computer op runnen! Zeker niet zo'n machine... Schroef je kast eens open en lees eens op je voeding hoe krachtig die is.
Ik denk trouwens dat het best goed je voeding kan zijn als je er al zoveel andere zut in hebt hangen. Een andere voeding zou normaal gesproken ATX moeten zijn maar bij een Compaq (

) moet je dat weer nachecken...
Koop een andere computer

Een voeding in de buurt van een de 350 watt zou trouwens niet misstaan in die config.. Hangt ook nog af van je proc, kan ik even niet terugvinden in het topic, wat voor proc heb je eigenlijk