Hoi,
Omdat we op eens werk een bugje hadden.. die we oplosten door op de client het aantal toegestane connecties naar een webserver te verhogen van 2 naar 4... en op het punt staan die vermoedelijk uit te gaan rollen.. vroeg ik me af hoe jullie er over denken.... feit is dat je met deze patch de internet standaard RFC2068 een dikke middelvinger opsteekt en zegt "Wat nu 2.. wij doen aan 4"
Mijn ervaring is wel dat het surfen nu ietsjes sneller ook gaat thuis :-)
ik heb de patch ff naar buitengesmokkeld en op
voor wie het wil kan zijn connecties dan ook ophogen naar 4...
Zijn er andere tools op internet die dit al langer doen trouwens ?
(dat zou mooi zijn, krijgen we geen gedonder over ons heen :-)
<font color=red>Modbreak: Gaarne geen grtz oid onder je post zetten, de link die je gaf vraagt om iets te installeren, we hebben dit liever niet op GoT dus ik heb de link verwijderd. </font>
Omdat we op eens werk een bugje hadden.. die we oplosten door op de client het aantal toegestane connecties naar een webserver te verhogen van 2 naar 4... en op het punt staan die vermoedelijk uit te gaan rollen.. vroeg ik me af hoe jullie er over denken.... feit is dat je met deze patch de internet standaard RFC2068 een dikke middelvinger opsteekt en zegt "Wat nu 2.. wij doen aan 4"
Mijn ervaring is wel dat het surfen nu ietsjes sneller ook gaat thuis :-)
ik heb de patch ff naar buitengesmokkeld en op
voor wie het wil kan zijn connecties dan ook ophogen naar 4...
Zijn er andere tools op internet die dit al langer doen trouwens ?
(dat zou mooi zijn, krijgen we geen gedonder over ons heen :-)
<font color=red>Modbreak: Gaarne geen grtz oid onder je post zetten, de link die je gaf vraagt om iets te installeren, we hebben dit liever niet op GoT dus ik heb de link verwijderd. </font>