Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bugs in GoT Forum?

Pagina: 1
Acties:

• VROEM!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 16:41

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Ik zie soms nieuwe topics staan in totaal verkeerde threads.

Als je dan zo'n los topic ziet, denk je van duh, sukkel, wat post die hier nou ;) maar zo heel af en toe komt je topic gewoon heel ergens anders terecht dan waar je hem zelf post.

Ik postte zelf een keer iets in mobo's en overklokken en dat kwam vervolgens in beeldbuizen en videoplanken terecht, heel vaag. Het gebeurt dus niet echt uit dommigheid van de poster of zo.

Nu is mijn vraag: ligt dit aan het forum, mijn compu of mijn ISP (casema :P) of of nou ja iets anders waar ik zo niet op kom?

ieeeepppppp :P

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Misschien komt het wel omdat een admin hem verplaatst heeft :?

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Lijkt me stug dat een admin binnen tien seconden na het posten een topic handmatig verplaatst en mij ook nog eens naar een andere draad stuurt, dat gebeurde ook namelijk.

• Tom
  • Niet online

Tom

Wij zijn er altijd hoor >:)

• VROEM!

VROEM!

broembroem!

Topicstarter
Moeten jullie niet stiekem werken onder femme's tijd?

Verwijderd

nog een bug in onzin forum :( topicnaam is verslikken geopend door tom staat in de topicindex als je topic opent is hij geopent door iemand anders :?
gathering.tweakers.net/showtopic/50440

• bloody
  • Laatst online: 22:39

bloody

0.000 KB!!

raver: huh? hoe moet je jou zin nou lezen?? :)

nope

Verwijderd

jah tis allemaal lekker vaag inderdaa ok zal het nogmaal duidelijk proberen te maken

in het onzin forum staat een topic die verslikken heet. deze is geopend door tom, iig dat staat in de topicindex van het onzinforum. als je dan in dat topic kijkt, zie je dat de eerste poster van dat topic fat-aars-sjaak is :?:?:?

gathering.tweakers.net/listtopics/18
ben ik zo duidelijk :D ik weet dat het vaag klinkt

• bloody
  • Laatst online: 22:39

bloody

0.000 KB!!

ok raver::: kijk op je rambord rechts van de komma en links van de slash. en wat zie je daar??? juist jongens en meisjes(spanning stijgt met stip...): de PUNT!!!

sorry. ben ff melig.

nope

Verwijderd

jah, weer wat geleert, de punt. :P

Verwijderd

Ok BLOODY kijk op je rambord onder de caps-lock en boven de control. En wat zie je daar??? Juist jongens en meisjes (spanning stijgt met stip...): de SHIFT!!! Kan je hele mooie hoofdletters mee maken!

Sorry, ben ff melig.

Verwijderd

Nog effe wer ontopic:

Ik weet niet of deze bug al is langsgeweest, maar als je een quote pakt van iemand die "/ me" heeft gebruikt, veranderd het forum die "me" in je eigen username....

Snappie?
Pagina: 1