Toon posts:

K*t k*t k*t k*t k*t k*t k*t Geen GTA3 OP XBOX :(

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sony en Take-Two Interactive hebben vandaag hun huwelijk aangekondigd. Toekomstige versies van de populaire GTA franchise zullen exclusief worden uitgebracht op Sony PS2. Oktober 2004 zal Take-Two echter hun trouwerij herzien, en wie weet wat er dan op stapel ligt voor de Xbox? (Development voor Xbox is niet uitgesloten?)

Ziet er naar uit dat Sony een flinke pak geld heeft neergeteld voor de best verkopende PS2 titel. 11 Miljoen zijn er al reeds verscheept, en Sony heeft daar natuurlijk het nodige geld voor over.

Behalve het feit dat dit niet betekend dat er nooit meer GTA op de Xbox zal komen, betekend het wel dat het nog 4 jaar zal duren alvoor we die zullen zien. (Xbox 2 anyone?)

Ik ben er echter van overtuigd dat Halo binnen die tijd de GTA3 verkopen heeft overstegen, en dat de volgende online Halo titel ruim op weg is om elke volgende competitie zwaar de kont te schoppen. Natuurlijk blijft het erg jammer dat deze titel niet op de Xbox komt, maarja, hij is op de PC te krijgen nu, dus who needs a PS2?

Gemengde gevoelens! Eerlijk gezecht denk ik dat Take-Two zijn inkomsten hiermee beperkt (hoewel Sony die natuurlijk ruim heeft vergoed). Maar Sony kan nooit de teleurgestelde fanbase vergoeden.

*Bron: Xboxworld

:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Moek toch maar een PS2 kopen

• Xion
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05
Toch maar de PC upgraden? >:)

Verwijderd

Ps2 rules...
:9

Verwijderd

En een waarschuwing voor de topicstarter: titel bevalt me niet en de smilies bevallen me niet. Svp in het vervolg iets meer zorg aan je startpost graag :)

Zie ook het grote GTA3 topic :)

Dit topic is gesloten.