P3-450mhz.slot 1.

Pagina: 1
Acties:

• BBKiller4Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2024
Ik heb een standaard pentium 3'tje met 450 mhz nu zit er bij de koeler drie kabeltjes...
Ik neem aan dat dit is voor het registreren van de toeren van de ven.

Echter kan ik dit neergens in de bios zien of oproepen en ook niet met diagnoseprogramma's ( tenminste diegene die ik getest heb).
Is mijn conclusie verkeerd of kan ik dit ook oplossen?
Het is een award bios op een ms 6163 via moederbordje, ATX natuurlijk

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Op donderdag 23 mei 2002 20:19 schreef Badboykiller4Lifeya het volgende:
Ik heb een standaard pentium 3'tje met 450 mhz nu zit er bij de koeler drie kabeltjes...
Ik neem aan dat dit is voor het registreren van de toeren van de ven.

Echter kan ik dit neergens in de bios zien of oproepen en ook niet met diagnoseprogramma's ( tenminste diegene die ik getest heb).
Is mijn conclusie verkeerd of kan ik dit ook oplossen?
Het is een award bios op een ms 6163 via moederbordje, ATX natuurlijk
Wat is je conclusie, wat wil je oplossen en wat is je probleem?
Een fan met drie kabel, heeft idd een toerenregeling sensor, echter of deze gebruikt of uitgelezen word door je moederbord, zou je in de gebruiksaanwijzing kunnen terug vinden. Een programma zoals motherbord monitor, kan je hier in iedergeval uitsluitsel over kunnen geven. De meeste award biossen ondersteunen in iedergeval toeren bewaking, echter zorg dan wel dat je de laatste bios update hebt. Mocht deze bij een recent bios niet aanwezig zijn, dan is er dus sprake van een losse pin op je moederbord.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Bij opstarten geeft ie misschien info, en anders ondersteund je moederbord het wellicht niet. Ik heb op mijn werk een 6163 met intel chipset en daar kun je volgens mij de temp enzo uitlezen.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Ik heb zo'n mobo gehad. Met alle biossen, dus ook als-ie niet geflasht is kan je deze opties aan en uitzetten in het bios.
Pak je mobo-boekje er eens bij en ga even zoeken bij de bios schermpjes.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• BBKiller4Life
Ik ken het boekje uit mijn hoofd en de bios ook maar weet zeker date rgeen instellingen over zijn of wordt weergegeven hoeveel toeren hij draait.
Trouwens gaat een bios flashen vaak fout?

• BBKiller4Life
Ik heb het boekje nogmaals doorgespit en hij ondersteunt zelfs voor alle drie de ven's (power,case en cpu) sensor meting, maar ik kan het nergens oproepen.
Ook blijkt mijn mobo een temp. metertje te hebben die ik dus ook niet zien in de bios.
|:(

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Op vrijdag 24 mei 2002 20:27 schreef Badboykiller4Lifeya het volgende:
Ik ken het boekje uit mijn hoofd en de bios ook maar weet zeker date rgeen instellingen over zijn of wordt weergegeven hoeveel toeren hij draait.
Trouwens gaat een bios flashen vaak fout?
Nee, maar is bij mij bij dat mobo eens fout gegaan. Toen ben ik naar Asus overgestapt :{

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Pagina: 1