Een foto met de ixus V2, op Mediun/Normal.

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Kan iemand een foto met de Canon Ixus V2 maken.
en dan graag een paar foto's van hetzelfde beeld. graag een mooie heldere foto. Met link naar volledig formaat.

en dan op de volgende resoluties/instellingen:

Large/Normal - 1,600/1,200
Medium/Fine - 1,024/768
Medium/Normal - 1,024/768.

Ik wil namelijk deze camera gaan kopen maar ik wil graag weten wat de kwaliteit is op deze reso's, in verband met op vakantie gaan en CF kaartje kopen. Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk foto's maken. en als de foto's op Medium/Normal goed genoeg zijn voor op de comp, dan kan ik 760 foto's maken op een 128 mb CF. Maar als die reso niets is kan ik misschien beter 265 mb kopen.

dit is dus geen groot foto topic (dat is iig niet het idee erachter), dus als ik een paar foto's heb gekregen mag het topic weer gesloten worden.

Alvast bedankt.

Canon Digital Ixus V2

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:49

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Lees de FAQ ff door, daar staan links naar websites die jou vragen kunnen beantwoorden.

Whatever.

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09-03 22:43
Met 2MPixel zou ik (en ga ik) op vakantie voor +/- 400 KB/foto gaan, dat is bij mijn camera (Fuiji 2400) maar moeilijk onderscheidbaar van 800 KB. In ieder geval niet in zoverre dat het mij 2x zo weinig foto's waard is, in andere gevallen waarbij ik vaker bij m'n PC kan komen schiet ik natuurlijk wel in High.

Terug naar 1024 zou ik niet gaan, daarvoor heb je geen 2MP camera gekocht, en kan je net zo goed een 1.3 camera kopen...

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Ik heb inderdaad al iets gevonden wat voldoet aan mijn vraag. Sorry dat ik niet goed heb gezocht voordat ik deze vraag stelde.

Dit topic mag gesloten worden.

Canon Digital Ixus V2

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Bij deze. In de reviews van dpreview.com kun je trouwens resultaat van die foto's zien trouwens.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Dit topic is gesloten.