Oude topics gesloten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:29
Ik zie de laatste tijd best veel oude topics die gesloten worden als ze weer gebruikt worden. (opgemerkt in de spielerij en met name TheWill)
Dan hebben ze het weer over oude koeien, of dat het al een oud topic is, dus waarschijnlijk te oud om te behandelen denk ik.
Dit is niet echt rechtvaardig, want als je een nieuw topic opend waarvan er al meerdere zijn wordt je vaak doorverwezen naar de search of google. Nu gebruiken de users eens oudere topics en dan worden ze gesloten.

Misschien is dit wel met een goede reden, maar ik vind het niet echt kunnen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Nuttige kicks worden ook niet beloond met een slotje, maar onnuttige dingen van: Goh, die videokaart is duur! (ja duh, in 1999 was ie zo duur! :o), die worden beloond met een slotje.

Heb je een voorbeeld van een, in jouw ogen, onterecht slotje, nav een kick?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Als een topic echt oud is dan is het vaak beter om een nieuw topic te openen.
Maar als een topic maar 2 a 3 maanden oud is dan zie ik er ook geen probleem in.
Dan blijft het tenminste op 1 plek, zo heeft de topicstarter er ook meer aan en zijn er met de search beter gevulde topics te vinden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__00__: ligt aan de omstandigheden. Dus zonder concreet voorbeeld krijg je van mij alleen maar een globaal antwoord: nee, oude topics worden in principe niet per definitie gesloten. Indien de aanvulling goed is en het topic niet vervuild wordt door reply's als bijv. 'n00b, dit topic is x maanden oud' ed. blijft deze wel degelijk open.

Meestal is die kick een foutje van een user: via de search topic gevonden en dan geven ze een antwoord op een vraag van 22 mei 2001 met een antwoord op 22 mei 2002.

Indien de user ICQ heeft en het is rustig binnen SP wil ik ook nog wel proberen hem te bereiken met de vraag of het de bedoeling is en zo nee de post weghalen.

Verzoek: kun je svp in het vervolg of operator of forumafkorting in de titel zetten? De betreffende moderator zal dan veel sneller reageren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42
Ik neem aan dat je (onder andere) dit topic bedoelt: [topic=28505/1/250]

De voornaamste reden dat ik die op slot heb gedaan is omdat er al een erg groot topic over loopt, en dus niet dat ie uit juli 2001 kwam ;)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:07

Predator

Suffers from split brain

In oude omhoog geschopte topics gaan users vaak reageren op de post van de topicstarten en niet op de post van diegene die schopt.

Weinig nut natuurlijk want de topicstarter daar niets meer aan.
Dus wordt een topic actief gehouden zonder dat het daadwerkelijk iets bijbrengt.

VBtje:
[topic=389466]
Post van leonardo1504

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1