Toon posts:

Vastloper na langere stilte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik bijvoorbeeld 1 uur niets doe en ik kom dan weer aan mijn comp, dan reageert hij helemaal niet meer.
Kan dan ook geen Ctrl Alt Dlt meer doen.
Moet de comp echt helemaal uitzetten.
Ik heb mijn powersave al een keer helemaal uitgezet alsmede mijn uitschakeling van mijn harde schijven.
Ik heb een P4 1.4 Ghz
384 MB intern
40 Gb HD
Videokaart ??? (weet ik even niet meer).. Zal er denk ik ook niet veel mee te maken hebben.

Zou iemand me kunnen helpen.
Heb wel maar een hele lage voeding van 185 Watt!!
Misschien heeft dit er ook wat mee te maken..
Ik weet het in ieder geval niet meer anders zou ik jullie hulp niet vragen.

Nou alvast bedankt voor de moeite

Mzzl.

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:50

marco899

Know's what he wants.

Zet je dan ook de powersave in je bios uit? Want dan zou je systeem het dus altijd moeten blijven doen.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Verwijderd

Topicstarter
Nou hij draait op NT5, dus op het scherm zelf kun je hem niet uitzetten. Ik neem aan dat ze dus in de bios alles goed hebben neergezet.
Ik snap het nog steeds niet. Ook heb ik soms dat mijn scroll functie van mijn muis er in een keer mee ophoud.
Al met al loopt het ning niet echt soepel!!!
Wie weet waarom??
|:(

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 20:44

vegterb

[ZzZ]Vighter

Probeer eerst een de defaults te laden in je BIOS
Dan is het mischien verstandig een Memtest uit te voeren (gewoon te downloaden)
Verder een scandisk zou geen kwaad kunnen.

Tevens moet je zeker weten dat je schijven niet op standby gaan na een bepaalde tijd, sommige schijven komen daar niet meer uit.

Mocht dit alles niet baten dan zou je eens moeten proberen een ander besturingsysteem ernaast te zetten en kijken of hetzelfde gebeurd.

Probeer ook eens een screensaver aan te zetten |:(

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

• Lennieboy83
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb ook XP en ik heb alleen dat na een tijdje het beeld begint te schokkeren in de screensaver en dat er soms wel 5 sec tussen 2 frames kunnen zitten, ik weet ook niet hoe dit komt, maar wat wel zo is, ik hoef mn pc niet te restarten, na 10 sec of langer de muis bewegen is die weer uit de screen saver.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik heb de BIOS aangepast. Hij valt nu niet meer in de slaapstand, alleen nu heb ik een nieuw probleem.

Wanneer ik opstart heb ik vaker dat er alleen een blauw scherm komt en geen taakbalk cq icoontjes op het scherm..

Weet iemand hier iets op.

Trouwens moet ik hier een nieuwe topic van maken of niet!!

Alvast bedankt.

MZZL
Pagina: 1