Jewel Opal 4000 i8042prt fout

Pagina: 1
Acties:

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 12:05
Hier op de laptop krijg ik iedere keer een fout met i8042prt:

Het apparaat heeft een onjuist bericht verzonden na het opnieuw instellen van een toetsenbord.

Bepaalde spellen lopen hierop vast, en aan de snelheid kan het niet liggen (2 Ghz *D )

Ik ben ten einde raad ik heb ook op de Microsoft sites gekeken. Alle energie-instellingen heb ik uitgeschakeld.

Geen extern toetsenbord gebruikt of externe muis.

• Cheater
Blijkbaar is het niet gewoon om spelletjes op een laptop te spelen....

of... hebben jullie geen idee waar het probleem vandaan komt ofzo

• Cheater
SCHOP !

Moet ik soms in andere kanaaltje zitten?

• Cheater
Ehmm.. ik post normaal nooit iets hier, maar wat is de gemiddelde reactietijd op een topic?
Niet dat er gereageerd MOET worden, maar dit is wel frapant

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De gemiddelde reactie tijd verschilt hier heel erg. Maar ik vind het niet zo gek dat je geen reacties hebt. Er zijn hier genoeg users die zich ergeren aan het kicken, daarom hebben wij een regel daarvoor ingesteld (zie FAQ). Daarmee zijn veel users het eens en sommige users ergeren er zich zo aan dat ze de topicstarter niet meer willen helpen als deze meerdere keren z'n topic heeft gekickt/niet aan de Kick regels heet gehouden.

Dit verhaaltje komt er op neer dat je hier dus niet meer als 1x mag kicken en pas na 6 uur... besef je dat het anders een OW kan opeleveren!

• Cheater
Hmmm... daar vertel je me wat. Dat verhaal kende ik nog niet, met die OW's (ik wist niet eens waar de afkorting voor stond... :) maar ik heb em opgezocht.)

Maargoed ik heb vriendelijk gereplied op mijn eigen topic dus dit zal niet zo'n geval zijn van... huppa jij krijgt een OW.

Gr. Cheater
( ^^ nu ga ik weer de fout in... greats... en ja... nog opzettelijk ook. :+. WAT? nog een waarschuwing voor het opzettelijk met voorbedachte raden groetjes onder een post zetten? dadelijk kits ik nog langs de stoep op de weg.
eeeh.... kheb net een 'hoe verziek je een topic'-topic gelezen.... best interessant :D)

blablalbla... een hoop gezwets... ignore me maar, tis al laat :o

• Cheater
Kunnen we hier effe mee doorgaan?
Ik heb nu wel lang gewacht met het opnieuw omhoog schoppen van dit kanaal.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ok, blijkbaar heb je dus niet genoeg gelezen. in de FAQ staat duidelijk dat je maximaal maar 1x mag schoppen per topic.

• Cheater
omg. heb jij geen medelijden met de laptop die iedere keer vastloopt bij enkele spelletjes? elke tweaker wil dat toch wel weghebben. en dat niemand dit verhaal kent vraag ik me af.

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 16:26

Cybje

First Post!

Het probleem is bekend bij Jewel. Probeer maar eens 3dmark2001, die crasht ook op de Opal 4000. En bij de RMA afdeling van Jewel hebben ze nog geen goede oplossing kunnen vinden.

Wat ruist er door het struikgewas

Pagina: 1