Ik heb een ADSL lijn aangevraagd bij KPN via XS4all. 3-10 wordt deze geinstalleerd. Afgelopen weekend ben ik op dit forum en op de nieuwsgroep ADSL gestuit. Ik hoop dat ik jullie kan verblijden met de ontwikkelingen en de hulpvragen die ik zo denk ik, wel zal krijgen (gezien alle ellende die er meer is). Jullie horen meer.
Van mij ook aangezien ik adsl bij planet heb besteld (doe het zelf).
het pakket zou deze week binnen moeten komen.
het pakket zou deze week binnen moeten komen.
"For every task, There's a perfect tool." - Jihl Nabaat, FFXIII
Ik zit hier nu ook te wachten op het doe-het-zelf pakket. Ik ga trouwens bij XS4All...
wanneer is jou toegezegd dat het bezorgd zou worden?
Hier het beloofde vervolg,
Keurig zoals afgesproken een monteur van de firma Ravensteijn op de stoep. Kabels doorgetrokken en splitter geinstalleerd.
Op zijn laptop aansluiting gechecked en het werkt.
Mijn eigen pc mxstream geinstalleerd. Deed het eerst niet. Bleek in de handleiding van xs4all een verkeerd ip adres te staan. Letterlijk het boekje van KPN gevolgd en jawel, surfen met snelheid van ongeveer 30 kbs. Kan nog sneller natuurlijk. Maar positief is dat het functioneert, tot nu toe
Keurig zoals afgesproken een monteur van de firma Ravensteijn op de stoep. Kabels doorgetrokken en splitter geinstalleerd.
Op zijn laptop aansluiting gechecked en het werkt.
Mijn eigen pc mxstream geinstalleerd. Deed het eerst niet. Bleek in de handleiding van xs4all een verkeerd ip adres te staan. Letterlijk het boekje van KPN gevolgd en jawel, surfen met snelheid van ongeveer 30 kbs. Kan nog sneller natuurlijk. Maar positief is dat het functioneert, tot nu toe
Heersend... Gefeliciteerd met je verbinding!
(ik wacht nog in stilte)
(ik wacht nog in stilte)
Ik ben een beetje boos, ik moet namelijk nog eens 3 weken wachten. Het staat allemaal in mijn posting die nu in het verkeerde forum staat. Ik link hem wel als de admins hem verplaatst hebben!
Edit: Damien, kreeg jij ook te horen dat je maar 6 dagen hoefde te wachten? Dan zijn we beiden flink genaaid!
Edit: Damien, kreeg jij ook te horen dat je maar 6 dagen hoefde te wachten? Dan zijn we beiden flink genaaid!
Hoe heb je dat dan gehoord? en wat specifiek?
mij is iets meer dan 1.5 week geleden verteld dat ik na 6 werkdagen het pakket opgestuurd zou krijgen. Ik heb nog niets ontvangen. ook op de planet site is mijn vooruitgangs diagram al een tijdje gestopt
I'm getting worried.
mij is iets meer dan 1.5 week geleden verteld dat ik na 6 werkdagen het pakket opgestuurd zou krijgen. Ik heb nog niets ontvangen. ook op de planet site is mijn vooruitgangs diagram al een tijdje gestopt
I'm getting worried.
Verwijderd
even mijn ervaringen met mxstream met xs4all:
ik kreeg ook een brief met daarin levering van het dhzlf-pakket binnen 6 werkdagen. Na 6 dagen opgebeld. Antwoord Kpn: die vermelding in de brief is foutief, dit moet 14 dagen zijn. Ja hoor, na 14 dagen keurig afgeleverd.
alles aangesloten en ik kon vervolgens niet inloggen. xs4all gebeld..ik was nog niet aangemeld, kpn gebeld..ja dit klopt wordt geregeld..nu aangesloten en het loopt best goed, regelmatig de beloofde snelheid van 512kb...
krik/test je snelheid wat op via deze site:
http://www.dslreports.com/
ik kreeg ook een brief met daarin levering van het dhzlf-pakket binnen 6 werkdagen. Na 6 dagen opgebeld. Antwoord Kpn: die vermelding in de brief is foutief, dit moet 14 dagen zijn. Ja hoor, na 14 dagen keurig afgeleverd.
alles aangesloten en ik kon vervolgens niet inloggen. xs4all gebeld..ik was nog niet aangemeld, kpn gebeld..ja dit klopt wordt geregeld..nu aangesloten en het loopt best goed, regelmatig de beloofde snelheid van 512kb...
krik/test je snelheid wat op via deze site:
http://www.dslreports.com/
Het was inderdaad een fout in de brief, ze moeten namelijk ook nog het een en ander in de centrale regelen. Waarom ze dan nog steeds die foutieve brieven sturen is mij een raadsel...
Ik heb het trouwens gehoord door even te bellen met de MXStream order desk (viel ook niet mee om aan dat nummer te komen, bij inlichtingen hadden ze nog nooit van MXStream gehoord): 020-4846633
Ik heb het trouwens gehoord door even te bellen met de MXStream order desk (viel ook niet mee om aan dat nummer te komen, bij inlichtingen hadden ze nog nooit van MXStream gehoord): 020-4846633
Ja, dat weet ik! Maar ik had mijn brief weggelegd en ik weet niet meer waar
Aaarch .... het is waar.
Ik heb net dat nummer gebeld en zij konden mij vertellen dat de brief pas na 6 dagen verstuurd mocht zijn en dat de levering van het pakket 14 werkdagen na ontvangst van die brief zou plaatsvinden.
$%@*&^$%!)* (sorrie...kleine emotionele uitspatting)
Ik heb net dat nummer gebeld en zij konden mij vertellen dat de brief pas na 6 dagen verstuurd mocht zijn en dat de levering van het pakket 14 werkdagen na ontvangst van die brief zou plaatsvinden.
$%@*&^$%!)* (sorrie...kleine emotionele uitspatting)
Het is niet erg Damien, ik huil met je mee! Sterker: ik ga snel een weekend naar Antwerpen om te proberen de ellende te vergeten...
Dat lijkt me een mooie afleiding.
Ik ga daarintegen naar mijn "schoonouders" dit weekend.
Van de ene jammere situatie in de andere.
(wheeeeeeh!!!!)
Ik ga daarintegen naar mijn "schoonouders" dit weekend.
Van de ene jammere situatie in de andere.
(wheeeeeeh!!!!)
Pagina: 1