Ik zoek een kaart waar je rechtstreeks een optishe kabel in kan stoppen naar mijn versterker (die heeft een optische aansluiting).
Wat meer specs zou nie overbodig zijn
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
praktisch elke nieuw geluidkaart heeft dit, als je hier een antwoordt wil mag je iets specifieker zijn wat je er mee wil
Een soundblaster icm met een Livedrive? of bedoel je ECHT onboard, dus op de bracket achterop?
terratec dmx xfire
terratec sixpack 5.1
SB aud. + backet
enz er zijn er nog veel meer. kijk eens naar wat revieuws en naar de sites van fabrikanten daar staan ook specs. Dit is een echte search vraag.
terratec sixpack 5.1
SB aud. + backet
enz er zijn er nog veel meer. kijk eens naar wat revieuws en naar de sites van fabrikanten daar staan ook specs. Dit is een echte search vraag.
Ik bedoel een geluidskaart waar je rechtstreeks zo'n toslink kabel in kan stoppen.
Ik heb nu een live! maar dan moet ik iets kopen om hem spdif naar optisch te laten gaan en dat wil ik niet (voor dat geld koop ik ook een andere geluidskaart)
Hij moet rechtstreeks in mijn versterker kunnen (optische ingang is nog vrij)
Ik heb nu een live! maar dan moet ik iets kopen om hem spdif naar optisch te laten gaan en dat wil ik niet (voor dat geld koop ik ook een andere geluidskaart)
Hij moet rechtstreeks in mijn versterker kunnen (optische ingang is nog vrij)
Er zijn verschillende geluidskaarten met een optische uitgang, maar wat is je budget?
Een paar kaarten met een optische uitgang zijn:
-Hercules Gametheater XP (geluidskaart met extern kastje met alle aansluitingen)
-Terratec Sixpack 5.1
-Trust sound expert digital surround 5.1
-Creative Audigy Platinum
Een paar kaarten met een optische uitgang zijn:
-Hercules Gametheater XP (geluidskaart met extern kastje met alle aansluitingen)
-Terratec Sixpack 5.1
-Trust sound expert digital surround 5.1
-Creative Audigy Platinum
Terratec 512i goedkoopste optie (en goede!) met een optical out.
ik heb een sblive 1024 en die heeft wel degelijk digitale optische uitgang, alleen niet met een standaard aansluiting, maar een 3,5 mm plug

bij de conrad kun je er een kabeltje voor kopen:
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201096591022225852&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=40544&TK_PAR[MEDIUM]=89
http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/ConShop.pl?TK_PAR[USER_ID]=0201096591022225852&TK_EV[SHOWPAGE]=&TK_PAR[PAGEID]=40544&TK_PAR[MEDIUM]=89
Ik weet dat de SBlive een digitale uitgang heeft, maar dat is geen optische voor zover ik weet hoor! Hier moet gewoon een 3,5mm jackplug in, waarna je hem aan de andere kant met een tulpstekker op een versterker kunt aansluiten oid. De aansluiting op het stekkertje dat jij laat zien wordt bij minidisc gebruikt. Dit is iets anders dan een jackplug (jackplug is met elektrische signalen, niet met licht)Op vrijdag 24 mei 2002 09:44 schreef arjandijk het volgende:
ik heb een sblive 1024 en die heeft wel degelijk digitale optische uitgang, alleen niet met een standaard aansluiting, maar een 3,5 mm plug
[afbeelding]
De goedkoopste oplossing met optisch in/uit is volgens mij de Trust SoundExpert digital nogwat.
Anders kom je bij de Terratec SixPack 5.1 of de Hercules Fortissimo II.
Dit zijn allemaal kaarten met optisch in EN uit. Zijn volgens mij nauwelijks duurder dan die enkele kaart met alleen maar optisch uit. En als je eenmaal de boel optisch hebt aangesloten wil je vast wel ook een optische ingang.
Anders kom je bij de Terratec SixPack 5.1 of de Hercules Fortissimo II.
Dit zijn allemaal kaarten met optisch in EN uit. Zijn volgens mij nauwelijks duurder dan die enkele kaart met alleen maar optisch uit. En als je eenmaal de boel optisch hebt aangesloten wil je vast wel ook een optische ingang.
Punctuality is the politeness of kings
Ik heb dat mainboard maar dr zit geen bracket bij bij mij! Weet iemand of je die bracket ook los kan verkrijgen en zoja, waar?Verwijderd schreef op 24 mei 2002 @ 09:46:
UH nieuwe msi KT333 mainboard?? ff maybe onboard maar dan wel met bracked offcourse !
Pagina: 1