Op vrijdag 24 mei 2002 16:52 schreef Gooly het volgende:
Over het e-mail probleem kon ie minder melden. Daarvoor is antwoord nodig op de volgende vragen: Wat doe je precies, stap voor stap, waar gaat het fout, (en eventueel) welke foutmelding krijg je.
Ten eerste hebben we het met meerdere gebruikers al getest van o2... het zit zo
je gaat naar O2 wap site,
gaat naar MIJN O2,
dan O2 Email,
Je moet dan inloggen en hij vraagt wil je het password bewaren (ten eerste doet die dit niet want telkens weer moet je passwd invullen bij een volgend bezoek)
Daarna staat er druk op OK om door te gaan.... dan doe je dat en dan LOOPED die weer terug en vraagt of je al geregisteerd bent.... erg irritant... soms gebeurt dit wel en soms niet... soms moet je ipv OK op done klikken.... maar dat staat nergens.
Dan kan je je email lezen... dat werkt gewoon goed. (als het lukt om in te loggen)
Daarna kan je bv respond doen op een email of compose email,
bij respond geeft die gelijk al een error: 500: Internal Server Error. Dat gebeurt dus altijd.
Bij compose: wanneer je op SEND drukt... gaat het SOMS goed heel soms.... maar meestal krijg je gelijk weer het inlogscherm... van: "ben je al geregistreerd"
Als die het emailtje wel heeft verstuurd en er staat: "message sent" en druk op "OK" om door te gaan krijg je weer: 500: Internal Server Error.
Als je bij Compose email doet en je wilt een LOOK up doen vanuit het adressenboek die je online bij o2 kan aamaken, keert die ook weer gelijk in een loop naar het inlogscherm terug.
Het hele email gebeuren en MIJN 02 pagina gaat gewoon helemaal mis...
Ook al op de website gaat 't mis. Als je namelijk vanaf jullie site SMS wilt sturen en je doet een lookup vanuit je adressenboek valt er NIETS te zien en geen naam dus te selecteren... allemaal erg wazig.
Sinds TElfort -> O2 is gegaan gaan veel dingen mis ook 2 keer bij mijn rekening

beetje jammer want was altijd SUPER tevreden over Telfort