Toon posts:

Waar ThermalTake kopen + nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, raar topic I know, ... een beetje meer toelichting... Ik ga me binnenkort een nieuwe pc kopen maar zou m'n kast houden (een aopen HX08). Ik ga niet tever in detail gaan maar er komt een Athlon XP2000+ (of meer) in, 1024meg pc2700 ram, een radeon 8500 (weet nog niet welk type ofzo...) dit alles op een Gigabyte moederplankje. Nu heb ik twee vragen:

>> Ik ben niet van plan te oc-en maar denk wel dat het daar behoorlijk warm gaat worden dus ga ik enkele fans plaatsen (ik dacht met name een 12mm koeler op't dak (out), een Thermaltake koeler in't front (in, zie hieronder), dan nog een hd-koeler ook zie hieronder, lijkt jullie dit goed? Of zijn er beter oplossing ofzo...

>> Als ik die Thermaltake fans koop, waar moet ik die dan kopen? het gaat om de onderstaande producten, op de site staat er maar heel vage info over resellers, het mag in Nederland zijn maar liefst in België
Het gaat om de volgende producten:

http://www.thermaltake.com/products/hdcooler/hdcooler.htm
http://www.thermaltake.com/products/dcfan/a1214.htm

Verwijderd

Waarom persee een thermaltake? Je zou in de pricewatch kunnen kijken waar ze ze verkopen. succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 17:13 schreef Lomu het volgende:
Waarom persee een thermaltake? Je zou in de pricewatch kunnen kijken waar ze ze verkopen. succes :)
Wel, ik ben niet echt een casemodder maar zou m'n case toch een beetje mooier willen maken :) Ik zou hem zwart spuiten en die front fan van thermaltake lijkt met wel goed + hij ziet er echt wel cool uit :) De hd cooler + lcdtjes zijn ook wel leuk vind ik, 'k zou anders niet weten welk merk dat ook heeft? anybody? :-)

Verwijderd

Topicstarter
*kick* :) De vraag is dus ook, is dit een goeie opstelling voor de coolers of gaat er geen goeie in-out flow zijn?? ze ziet er vanbinnen ongeveer uit als de meer bekende HQ08

Verwijderd

Topicstarter
't valt me ineens ook op - sorry ben op dat vlak compleet n00b - hoe zie ik nu ivm die tt fan of dien in of uit blaast?? waar zie je dat bij de specs? of kan je dat instellen? (ondertussen nog een schopje... :P)

Verwijderd

'Schoppen' na 5 minuten heeft echt geen zin hoor..

Zoals Lomu al zei; Zie PriceWatch, en waarom 1024Mb Ram? Beetje nutteloos!

Verwijderd

welles van de edit knop gehoord :{

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
een 12 mm fan ? :P

Verwijderd

gaan we schoppen :D

koop een Dragon Orb III 7000rpm doet het perfect!

Verwijderd

kzou zegge koop een vapochill kast die zijn kei mooi en koele super goed :7 http://www.oc-shop.com daar verkopen ze ze :D

Verwijderd

kheb een Li-case en werkt super met enermax casefans

Verwijderd

check dit maar eens: [topic=503489/3/25]

Ergens onderaan...

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 17:20 schreef D-weaver het volgende:
*kick* :) De vraag is dus ook, is dit een goeie opstelling voor de coolers of gaat er geen goeie in-out flow zijn?? ze ziet er vanbinnen ongeveer uit als de meer bekende HQ08
ow ja in 5 minutjes het topic kicken...toe maar weer
Pagina: 1