The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Het is hier niet de bedoeling dat je na 20 minuten al kickt. Als je 24 uur lang geen replies hebt gehad kun je eens aan kicken denken.
Heeft Red hat een tweede console tijdens de installatie? Kijk eens met alt-F2, alt-F3 en alt-F4 of je daar iets vind van een console en/of logging informatie...
Heeft Red hat een tweede console tijdens de installatie? Kijk eens met alt-F2, alt-F3 en alt-F4 of je daar iets vind van een console en/of logging informatie...
Ik heb de partitie vergroot en de install verkleind en nu een beter format aan het doen. Kijken of het nu lukt.
Wat is eigenlijk de beste manier van partitioneren, welke partities dus?
Wat is eigenlijk de beste manier van partitioneren, welke partities dus?
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Verwijderd
Dat klopt,
Het lukt mij ook niet op een 1,4 gig installatie op een 1,8 gig schijf te krijgen, of 1,6 op een 2 gig schijf.
Heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop de RedHat installer
de boel uitpakt. Hij kopieert eerst alle rpms naar je harde schijf en gaat ze dan 1 voor 1 uitpakken. Volgens mij heeft ie dan tijdelijk meer hd ruimte nodig dan de uiteindelijke hoeveelheid die ie opgeeft tijdens de install ( snap je het nog ? )
Wat ik meestal doe is eerst een minimale install met alleen wat basis spul, en dan de rest naderhand installeren, dan lukt het meestal wel.
Het lukt mij ook niet op een 1,4 gig installatie op een 1,8 gig schijf te krijgen, of 1,6 op een 2 gig schijf.
Heeft waarschijnlijk te maken met de manier waarop de RedHat installer
de boel uitpakt. Hij kopieert eerst alle rpms naar je harde schijf en gaat ze dan 1 voor 1 uitpakken. Volgens mij heeft ie dan tijdelijk meer hd ruimte nodig dan de uiteindelijke hoeveelheid die ie opgeeft tijdens de install ( snap je het nog ? )
Wat ik meestal doe is eerst een minimale install met alleen wat basis spul, en dan de rest naderhand installeren, dan lukt het meestal wel.
edit:
Maar nu ik nog even GOED lees zie ik dat mijn verhaal er geen reet me
te maken heeft,..............jammer dan.
Maar nu ik nog even GOED lees zie ik dat mijn verhaal er geen reet me
te maken heeft,..............jammer dan.
een install van 400 Mb op 1,6Gb pakt ie zelfs niet 
Zou de format slecht formatten ofzow?
[edit]
Het kan geen foute CD ofzow want het is een officiële geperste CD uit de serie van 9 van de Deluxe Edition 7.1
[edit2]
Raar, ineens werkt ie wel en hij is nu aan het installen
Zou de format slecht formatten ofzow?
[edit]
Het kan geen foute CD ofzow want het is een officiële geperste CD uit de serie van 9 van de Deluxe Edition 7.1
[edit2]
Raar, ineens werkt ie wel en hij is nu aan het installen
Pagina: 1