Toon posts:

Trieste MX ... hij heeft er geen zin in..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb vandaag mijn Geforce 2 MX gekregen van Funprice, netjes erin gezet, schroefje aangedraaid, kastje weer dicht, start windows op, Autodetectie, cd'tje erin, drivers geinstalleerd, opnieuw opgestart, en jawel hoor... Maximale resolutie 640x480 bij 256 kleuren... WTF dacht ik, opnieuw geinstalleerd, hetzelfde. Nieuwste drivers van internet gehaald, hetzelfde. hij wil gewoon NIET op 16-bit kleur draaien :-(((

In de configuratiescherm staat ie zonder uitroepteken of wat dan ook op "Apparaat functioneerd goed", en drivers ligt het blijkbaar ook niet aan.
Mijn monitor staat goed geinstalleerd, Directx, glide, heb alles !

Is dit kaartje niet goed?

Barracuda

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:21
Zet hem eerst eens op 800x600 of 1024x768 met 256 kleuren, je hebt kans dat daarna de drivers WEL "aanslaan".
Ik heb dit ook regelmatig gehad met mijn TNT2 Ultra.

Verwijderd

Topicstarter
ik krijg dus wel normaal beeld (nouja, vga 256 colors op 60 hz refresh) maar hoger wil ie dus niet..

Iemand ?

Help ?

Barracuda

Verwijderd

Topicstarter
ik kan helemaal geen resoluties kiezen ! Alleen 640x480

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

uninstall de drivers, ga terug naar standaard VGA. delete alle (vorige) drivers shit in je windows\system dir (del nv*.* voor een nvidia kaart), gooi alle dingen van je vorige kaart weg uit je register. herstarten en dan nog eens proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ow shit !!!! *voelt zich langzaam maar zeker door de grond zakken* M'n oude vga kaart zit er nog in ! en de voodoo2 ook !!! Helemaal vergeten eruit te halen.... jezus..

BRB... ehh... ja.. nou.. tot zo dan maar..

Barracuda

• Soeski
  • Laatst online: 16:21
Start Windows in veilige modus op en ga naar je Apparaatbeheer. Verwijder ALLE videokaart-drivers die je ziet en start opnieuw op.
Zo zou het kunnen werken. Ik neem dus aan dat je niet EERST je oude videokaart-drivers heb gede-installeerd voordat je de nieuwe erin zette? Dan krijg je dit soort dingen :(

Verwijderd

Topicstarter
Beeld ! 32-bit kleuren ! 1900x1200! Hah!! Wat ongeloofelijk STOM van mij zeg om het zaakje erin te laten zitten :( :( :(
Maar goed hij doet het nu ! Ik ga eens kijken wat ik nu haal met 3dMark 2000

BRB

Barracuda

Verwijderd

goed voorbeeld van een overhaaste tweaker die iets TE fanatiek aan het sleutelen gaat in ze kast.
Eerst denken dan doen...blijft lastig.

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het.. was gewoon veel te blij met m'n nieuwe videokaartje.. sorry :)

Verwijderd

Ik vind het een mooi verhaal! Had ik kunnen doen! Veel plezier ermee.

• Daan
  • Laatst online: 22:36
LOL :D!

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
Hmm.. dit was in iedergeval behoorlijk lollig *grijns* Toch goed dattie nu werkt :)
Pagina: 1