Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
lijkt me dat het gewoon goed werkt, maar niet op zijn mobo ? Anders zou het in geen enkele machine moeten werken, of zeg ik nu iets heel vreemds?
A donkey is a lonely bloke, he hardly ever gets to poke
Op donderdag 23 mei 2002 16:46 schreef freak1982 het volgende:
Aan de hand van dit Topic wil ik iemand overhalen om zijn geheugen te ruilen bij DES computer in Den Haag. Of zijn geld terug te vragen.
Hij pakt dus zijn fiets en fietst naar DES. Rekend af en wilt even later bij het magazijn zijn geheugen op halen. Hij kreeg een reepje van 256MB DDR-RAM 266MHZ/PC-2100. Terwijl hij voor een reepje van 256MB SDRAM PC-133 de winkel in loopt.
Bij thuiskomst komt hij er dus achter dat hij DDR mee kreeg i.p.v SDRAM
Hij weer terug op de fiets en hij krijgt dus eindelijk zijn gewilde SDRAm reepje. Deze blijkt stuk te zijn na allemaal rare fout meldingen in Winblows XP. Hij heeft zelf dit geheugen getest met diverse programma's onder DOS.
Dit geheugen heeft hij in een Dell machine gezet. En daar werkt het wel in. Windows 98 start volgens heb gewoon op en daarom zou het niet stuk zijn.
Ik zeg gewoon tegen hem dat hij naar DES moet gaan om het te ruilen of om zijn geld terug te krijgen.
Wat vinden jullie er van?
in je eerste zin vergeet je denk ik een code
ik zie het nut hiervan niet echt
In watvoor pc had hij het eerst uitgetest dan (met al die foutmeldingen). En als het geheugen gewoon ok is vind ik het heel normaal dat die winkel het niet om wil ruilen
Win98 is heel wat toleranter tegen brak geheugen, fouten kunnen daar veel later optreden. Het reepje is brak -> ONMIDDELIJK terug.
Forget your fears...
...and want to know more...
mobo 1ste machine is een Abit BP6 een BX chipset dus. Aetje jij vind dus ook dat ie moet terug gaan?
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
Ik zie geen reden waarom het aan het geheugen zou liggen
Eerder aan het mobo waar hij het eerst ingezet had...
lezen is ook moeilijk, misschien is dit wel wat voor jeOp donderdag 23 mei 2002 16:48 schreef Pollewob het volgende:
In watvoor pc had hij het eerst uitgetest dan (met al die foutmeldingen). En als het geheugen gewoon ok is vind ik het heel normaal dat die winkel het niet om wil ruilen
suc6 ermee
Ik denkt dat windows 98 veel makkelijker met kapot geheugen omgaat. Maar na verloop van tijd krijgt toch echt wel die fout meldingen die er bij horen.
Verwijderd
Inderdaad, en het kan wel degelijk dat het op het ene mobo perfect werkt en het andere niet, heb het ooit es voorgehad met een latje van 256mb, geen enkel probleem op een mobo met intel chipset, maar owee zodra het op een mobo met via chipset geprikt werd. Het kan dus wel degelijk werken in 1pc en in een andere niet.Op donderdag 23 mei 2002 16:55 schreef freak1982 het volgende:
Ik denkt dat windows 98 veel makkelijker met kapot geheugen omgaat. Maar na verloop van tijd krijgt toch echt wel die fout meldingen die er bij horen.
Pagina: 1