Ik heb een raar probleem met Apache/PHP (onder Windows) waar ik nog niet eerder van gehoord heb (en ook niets over heb gevonden op GoT).
Zit namelijk zo:
Ik heb een computer (Compaq, p166, 32mb) met Windows '95 waar ik Apache op heb geinstalleerd. Ik moest even Winsock2 installeren en het werkte.
Toen PHP erbij, met cgi of module maakt niet uit, apache geeft geen errors. Hij kan de PHP-scripts ook compilen, maar alle input variabelen kan hij niet lezen (Met error-hoog zegt hij: Undefined variable). Dat doet hij bij alle scripts, ook bij iets simpels als
1.php?input=hallo :
<?PHP
// dit is 1.php
echo $input;
?>
Ik dacht, misschien ligt het aan Windows, maar ook met Windows 98 en 2000 werkt het niet.
Mijn andere pc, met windows 2000 en apache/php doet het wel goed.
Weet iemand hoe dit kan, en nog beter: hoe ik het op kan lossen?
Zit namelijk zo:
Ik heb een computer (Compaq, p166, 32mb) met Windows '95 waar ik Apache op heb geinstalleerd. Ik moest even Winsock2 installeren en het werkte.
Toen PHP erbij, met cgi of module maakt niet uit, apache geeft geen errors. Hij kan de PHP-scripts ook compilen, maar alle input variabelen kan hij niet lezen (Met error-hoog zegt hij: Undefined variable). Dat doet hij bij alle scripts, ook bij iets simpels als
1.php?input=hallo :
<?PHP
// dit is 1.php
echo $input;
?>
Ik dacht, misschien ligt het aan Windows, maar ook met Windows 98 en 2000 werkt het niet.
Mijn andere pc, met windows 2000 en apache/php doet het wel goed.
Weet iemand hoe dit kan, en nog beter: hoe ik het op kan lossen?