wel vet voor flightsims...
is dat geen arcade ding ??
is dat geen arcade ding ??
En waar laat je je benen dan? Dat ding zit aan de tafel vast en die heeft reen ruimte eronder.. Lekker zitten wijdbeens
Verwijderd
Zucht... kan je nog erger trollen?
Ten eerste wordt deze controller gemaakt door Capcom voor een mech spel die ze maken genaamd: Tekki (ziet er ubergeil uit).
Tekki is niet zonder deze controller te spelen dus alleen weggelegd voor de hardcore gamers onder ons.
Ten eerste wordt deze controller gemaakt door Capcom voor een mech spel die ze maken genaamd: Tekki (ziet er ubergeil uit).
Tekki is niet zonder deze controller te spelen dus alleen weggelegd voor de hardcore gamers onder ons.
Gelukkig eentje die het snapt.Op donderdag 23 mei 2002 17:17 schreef ds het volgende:
Zucht... kan je nog erger trollen?
Heb het in een blad gelezen en lijkt me echt wel leuk, ziet er ook mooi uit
maar ff normaal, zo lomp hoeft dit echt niet te zijn. Men ziet veel knoppen en poken en gaan gelijk zeuren. Het zou me niet verbazen als dit ook nog normaal speelt.
hmm.. je moet de joysticks loslaten om de knoppen in te kunnen drukken.. echt actie-featuers zullen het dus niet zijn.. En dan is de vraag.. als het toch geen actie-features zijn: is een onscreen menuutje of gewoon een goede onscreen interface niet makkelijker?Op donderdag 23 mei 2002 17:26 schreef Shagura het volgende:
maar ff normaal, zo lomp hoeft dit echt niet te zijn. Men ziet veel knoppen en poken en gaan gelijk zeuren. Het zou me niet verbazen als dit ook nog normaal speelt.
Is dit nou die kleinere versie van de Xbox controller? 
Dat die inkopper nog niet is langsgeweest zeg
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Misschien omdat ie niet grappig isOp donderdag 23 mei 2002 17:51 schreef D³ het volgende:
Verder ligt de Xbox controller nog best lekker in je hand
Lijkt me wel leuk spelen zo.
Beter dan al die toetscombo's die niets voorstellen en dat er dan toch iets gebeurd
Beter dan al die toetscombo's die niets voorstellen en dat er dan toch iets gebeurd
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Pagina: 1