Ik weet dat er al heel wat topics over @work(isdn) zijn geweest, maar geen 1 ging echt over het probleem dat ik nu heb. Ik kan 50% van de tijd niet inloggen, dan krijg ik een error: opening port... error 678: the remote computer did not respond blablabla! Ik kan dan zo vaak redialen als ik wil, ik kom er gewoon niet op. En over die multilink die je aan moet zetten, ja dat heb ik al gedaan.
Bovendien kan ik niks met msn uploaden noch met flashfxp. Dit is een tijdje wel goed gegaan maar is nou ook weer helemaal om zeep. Bij msn kapt ie er gewoon na 1/3 van het bestand mee, bij flash fxp upload ie eerst 16 kb ofzo, en dan springt ie van de 8kb naar de 0, waarna er niks meer gebeurt. Ik weet niet of dit iets met @work te maken heeft maar het is wel zwaar irritant
. Iemand oplossingetje??
. BVD!
Bovendien kan ik niks met msn uploaden noch met flashfxp. Dit is een tijdje wel goed gegaan maar is nou ook weer helemaal om zeep. Bij msn kapt ie er gewoon na 1/3 van het bestand mee, bij flash fxp upload ie eerst 16 kb ofzo, en dan springt ie van de 8kb naar de 0, waarna er niks meer gebeurt. Ik weet niet of dit iets met @work te maken heeft maar het is wel zwaar irritant