@work zwaar brak!

Pagina: 1
Acties:

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-07 15:23
Ik weet dat er al heel wat topics over @work(isdn) zijn geweest, maar geen 1 ging echt over het probleem dat ik nu heb. Ik kan 50% van de tijd niet inloggen, dan krijg ik een error: opening port... error 678: the remote computer did not respond blablabla! Ik kan dan zo vaak redialen als ik wil, ik kom er gewoon niet op. En over die multilink die je aan moet zetten, ja dat heb ik al gedaan.
Bovendien kan ik niks met msn uploaden noch met flashfxp. Dit is een tijdje wel goed gegaan maar is nou ook weer helemaal om zeep. Bij msn kapt ie er gewoon na 1/3 van het bestand mee, bij flash fxp upload ie eerst 16 kb ofzo, en dan springt ie van de 8kb naar de 0, waarna er niks meer gebeurt. Ik weet niet of dit iets met @work te maken heeft maar het is wel zwaar irritant :( :( . Iemand oplossingetje?? :) . BVD!

Verwijderd

ik moet zeggen dat ik de laatste paar weken geen serieuze problemen heb ondervonden met @work...

• DeepSeven
Ach, het loopt wel goed, zeker nadat ik die multilink had aangevinkt, maar het inbellen gaat nou gewoon niet. Ik kom er gewoon niet op, terwijl ik met mijn andere inbel account er gewoon super snel en bijna altijd opkom, maarja... dat is weer niet voor vast bedrag :( .

Verwijderd

inbellen heb ik ook geen problemen mee, soms ingesprek, maar zit er dan toch wel binnen 5 minuten op (redial elke 10 sec)

• DeepSeven
Bedoel jij dat je 5 min lang loopt te redialen?? Ik heb na 20 sec al zo iets van FLIKKER MAAR OP OOK!! Of is dat figuurlijk bedoelt?? :+ !

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:54
Op donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef Holy_Paladin het volgende:
Bedoel jij dat je 5 min lang loopt te redialen?? Ik heb na 20 sec al zo iets van FLIKKER MAAR OP OOK!! Of is dat figuurlijk bedoelt?? :+ !
Met een redailer kan je automatisch inbellen. In mijn superweb periode gebruikte ik Superdail. Even zoeken.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef Holy_Paladin het volgende:
ik stel gewoon mijn pc in om elke 10 seconde te proberen, meestal bel ik overgens sochtens rond kwart over 8 in en dan kom ik er gelijk op, als ik smiddags ff gereboot heb ofzo en daarna wil inbellen en kom er niet gelijk op, ga ik gewoon ff kopje koffie halen en ondertussen doet de computer elke 10 seconde proberen

• DeepSeven
Ok, nou je toch zo snel replied :P , kun je ff zeggen waar je dat kunt instellen?
Heb het al, maar is wel een beetje triest dat je gewoon 5 min moet inbellen om erop te komen niet?

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 16:40 schreef Holy_Paladin het volgende:
Ok, nou je toch zo snel replied :P , kun je ff zeggen waar je dat kunt instellen?
Heb het al, maar is wel een beetje triest dat je gewoon 5 min moet inbellen om erop te komen niet?
gewoon bij de eigenschappen van je verbinding, of een proggie downloaden die het voor je doet, kan ook

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08

Kettrick

Rantmeister!

Inbellen gaat wel eens brak, en natuurlijk het probleem van de lijn waar je na een lange tijd niets meer doorkrijgt.

Verder gaat het wel redelijk de laatste tijd.

• Zandweter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-07 10:42
In mijn superweb periode gebruikte ik Superdail. Even zoeken.
Nou, superweb bestaat weer (als is het geen flat-fee) maar daar kan je dus ook weer op overstappen... hehehe alleen dan geen 24/7 meer :9

-sorry voor de vrij onnodige info -

De beste dag van je leven kan vandaag zijn

Pagina: 1