Toon posts:

MSI K7T Turbo2 biosupdate 3.40

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Na mijn bios upgrade naar biosversie 3.40 (van de MSI site) reboot mijn computer niet meer. :( Als ik kies voor "restart" dan sluit ie helemaal af en gaat 't lampje op de monitor uit en branden de lampjes wel van m'n harddisk maar gebeurt er verder nix. Het enige wat ik kan doen is voor "shutdown" kiezen en dan via de powerknop 'm weer aanzetten.
Kent iemand dit probleem en is 't mogelijk om een ouwe biosversie terug te zetten?

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
laad eens je bios defaults :)
ik deed ook zelfde update en tijdens dat proces rebootte ie met als gevolg CMOS checksum failure :(
via zo'n default setting in bios kreeg ik alles weer werkend gelukkig :)

enne voor mij voorlopig geen bios update meer ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Verwijderd

als je een bios update hebt gedaan is het sowieso handig als je een cmos clear doet :)
probeer dat eerst eens....

en een oude bios kun je er best overheen zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat ga ik maar 's proberen dan, muchos gracias :)

Verwijderd

Wat was de reden voor deze bios update? :D

Verwijderd

Topicstarter
Nou heb al het bovenstaande geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem :'(
Als je de default bios settings laadt doet ie dan hetzelfde alsdat je de CMOS cleared??

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 08:56 schreef -Stoffel- het volgende:
Nou heb al het bovenstaande geprobeerd maar nog steeds hetzelfde probleem :'(
Als je de default bios settings laadt doet ie dan hetzelfde alsdat je de CMOS cleared??
Maakt volgens mij niet (veel?) uit... maar als je niet in je bios kunt komen is CMOS clear wel handig :)

en zoals Morreion al zei, was de bios update nodig of niet?

dan zou ik nu gewoon de oude bios terug zetten... :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu de 3.3 vesie erop gezet maar die doet 't zelfde.
Probeer nog wel 's een versietje lager..

Verwijderd

er zitten als het geod is 4 ledjes op het mobo mischien dat je daar wat mee kunt ???

Verwijderd

Op dinsdag 11 juni 2002 03:14 schreef XxFDNLxX het volgende:
er zitten als het geod is 4 ledjes op het mobo mischien dat je daar wat mee kunt ???
waar ergens heb zelf een k7t turbo2 maar geen ledjes

;( 'jefta voelt zich genaaid door de winkel

Verwijderd

er zat bij mij een appert ding bij dat ik op mijn mobo moest doen er zitten 2 usb aansluitingen op en 4 ledjes in boekje staat betkenos van de ledjes. reactie beetje laat maar jah meschien hebben mansen er nog wat aan

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Naast het feit dat je zonder nuttige reden een oud topic onhooghaalt gaat hij dicht omdat ik écht geen touw aan kan knopen aan jouw schier onleesbare post :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.