Ik heb van mijn oma een fijne oude platenspeler gekregen, alleen is het snoer te kort om naar mijn versterker te komen (die staat een paar meter verder op een klerenkast)
Nou is mij verteld dat je het snoer van een platenspeler kort moet houden omdat zo'n zwak signaal is, maar als ik hem ga verlengen hebben we het over een meter of 5 max. Is dat een probleem of niet?
Nou is mij verteld dat je het snoer van een platenspeler kort moet houden omdat zo'n zwak signaal is, maar als ik hem ga verlengen hebben we het over een meter of 5 max. Is dat een probleem of niet?
