Stop chasing the dream, you're already living it
als je hier nog langer wilt komen zonder OW zal ik deze post maar aanpassen.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Yupz GTA 1 mag je downloaden, geheel legaal.
waarom niet GTA II?
Leef lekker in het nu, er is niks anders
GTA II is nog geen freeware.Op donderdag 23 mei 2002 16:28 schreef FireFoz het volgende:
waarom niet GTA II?
Ik wist ook dat je em legaal kon downen, had die vriend van me ook gedaan, wist alleen niet meer waar.Op donderdag 23 mei 2002 16:27 schreef B0MBACI het volgende:
GTA LONDEN
hier kan je GTA londen downloaden gratis en LEGAAL
Maar bedankt voor die link!
Stop chasing the dream, you're already living it
Ik heb gedownload. Werkt voor de rest goed alleen heb last van erg veel LAG. Ligt dat aan het speel ? Wat kan ik er aan doen ?
Ik draai Win XP Pro.
Specs check sig.
Ik draai Win XP Pro.
Specs check sig.
Wat voor protocol gebruik je dan voor je netwerk? Mijn systeem is iets langzamer als de jouwe, ik draai win98se en ik gebruik ipx met GTA 1 en GTA London.Op donderdag 23 mei 2002 19:13 schreef GUBO het volgende:
Ik heb gedownload. Werkt voor de rest goed alleen heb last van erg veel LAG. Ligt dat aan het speel ? Wat kan ik er aan doen ?
Ik draai Win XP Pro.
Specs check sig.
GTA1 en GTA2 zullen dit voorjaar ook te downloaden zijn, volgens freeloader.com.
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Zowel GTA 1,2 als alle addons is freeware en legaal te downloaden.
Ook 2 ?Op donderdag 23 mei 2002 19:43 schreef Robin Shrine het volgende:
Zowel GTA 1,2 als alle addons is freeware en legaal te downloaden.
Check www.freeloader.com -> games -> g -> ff zoeken naar grand theft auto en grand theft auto 2 en dan staat daar:Op donderdag 23 mei 2002 19:45 schreef GUBO het volgende:
[..]
Ook 2 ?
At your service. Volgende keer zelf ff zoeken.Freeloader:
Grand Theft Auto 2 (returns this spring) - action
The second instalment in this massively-popular franchise comes to freeloader.
Grand Theft Auto (returns this spring) - action
Grand Theft Auto caused a commotion rarely seen in gaming and established itself as a single and multi-player favourite. See for yourself how much fun crime and carnage can be!
Kun jij hem downloaden dan?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
GTA London heb ik al gedownload over me ISDN lijntje. Was verdeeld in aantal stukken en de grootte viel wel mee.(7,27MB in totaal)Op donderdag 23 mei 2002 19:53 schreef Tijntje het volgende:
Kun jij hem downloaden dan?
GTA heb ik legaal.
GTA 2 heb ik, maar niet legaal.
Het is geen freeware, bij freeloader wordt door reclame (tijdens install
) betaald
Bij het afsluiten van het spel krijg je een pop-up of je naar Freeloader wil om nog meer 'episodes'Op donderdag 23 mei 2002 19:56 schreef White Dust het volgende:
Het is geen freeware, bij freeloader wordt door reclame (tijdens install) betaald
Hier kan je dus ook GTA2 downloaden (legaal)
http://www.freeloader.com/en/content/game/c_games.html?game_type=all&first_game=0&letter=g
http://www.freeloader.com/en/content/game/c_games.html?game_type=all&first_game=0&letter=g
Krijg je dan ook die banners onder het spel, net zoals op die pagina?Op vrijdag 24 mei 2002 11:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Hier kan je dus ook GTA2 downloaden (legaal)
Maarja, mooi dat het 'freeware' is, alleen jammer dat het niet op XP werkt.
🌞🍃
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()