Is dit mogelijkom er via internet achetr te komen wie er aan de andere kant van de gsm zit?
Heeft eimand een URL?
alvast bedankt.
Heeft eimand een URL?
alvast bedankt.
...
06-nummers staan zeer zelden geregistreerd, prepaid al helemaal niet en abonemmenten ook maar zelden(in het telefoonboek dan, maar anders dan dat kom je er toch niet achter), dus het valt niet echt te achterhalen. Waar vandaan gebeld wordt achterhalen is al helemaal zo goed als niet te doen, misschien dat de BVD je kan helpenOp donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef FFF het volgende:
het is dus niet eenvoudig.
Wat ik wil weten zeg maar:
ik heb een 06 nummer.
En ik wil weten op welke naam die telefoon geregistreerd staat, en vanuit waar is gebelt, dat zou ideaal zijn.
Het is niet zo belangrijk dus als het niet (makkelijk) kan houdt het op, maar ik d8 misshcien te vinden op internet.
...
mogen wij ook weten waarom je dit wilt ?Op donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef FFF het volgende:
het is dus niet eenvoudig.
Wat ik wil weten zeg maar:
ik heb een 06 nummer.
En ik wil weten op welke naam die telefoon geregistreerd staat, en vanuit waar is gebelt, dat zou ideaal zijn.
Het is niet zo belangrijk dus als het niet (makkelijk) kan houdt het op, maar ik d8 misshcien te vinden op internet.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Op donderdag 23 mei 2002 16:44 schreef [Airwolf] het volgende:
[..]
mogen wij ook weten waarom je dit wilt ?
en met het grotendeel van de nummers dat nu dan pre-pay is kan je het nog niet achterhalen...
met abbo's kan het maar dan staat het gewoon in de telefoongids erbij...
verder zou ik niet weten (behalve met normale nummers) hoe je een adres bij een nummer erbij kan vinden..
-PHONE_BOT- via ICQ is de makkelijkste optie.
Maar dan nog heb je het probleem dat het -waarschijnlijk alleen KPN gegevens zijn.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq