• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
Is dit mogelijkom er via internet achetr te komen wie er aan de andere kant van de gsm zit?

Heeft eimand een URL?

alvast bedankt.

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Erhm, wat wil je nu precies horen? De locatie van een 06-telefoonboek? Leg ff uit aub.

Download my music on SoundCloud

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Het is volgens mij niet legaal omgekeerd op telefoonnummer te zoeken en waar dit op internet te vinden is, is dus ook illegaal en zal je hier niet te horen krijgen denk ik.

Alleen sommige abonnementsnummers zijn trouwens te vinden zo, als je wilt kun je heel het online telefoonboek gaan doorzoeken :P.
Wat je misschien kan doen is het in google intypen en HOPEN dat iemand zo gek is het ergens neergezet te hebben.

...

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
het is dus niet eenvoudig.

Wat ik wil weten zeg maar:

ik heb een 06 nummer.

En ik wil weten op welke naam die telefoon geregistreerd staat, en vanuit waar is gebelt, dat zou ideaal zijn.

Het is niet zo belangrijk dus als het niet (makkelijk) kan houdt het op, maar ik d8 misshcien te vinden op internet.

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Op donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef FFF het volgende:

ik heb een 06 nummer.

En ik wil weten op welke naam die telefoon geregistreerd staat, en vanuit waar is gebelt, dat zou ideaal zijn.

Het is niet zo belangrijk dus als het niet (makkelijk) kan houdt het op, maar ik d8 misshcien te vinden op internet.
06-nummers staan zeer zelden geregistreerd, prepaid al helemaal niet en abonemmenten ook maar zelden(in het telefoonboek dan, maar anders dan dat kom je er toch niet achter), dus het valt niet echt te achterhalen. Waar vandaan gebeld wordt achterhalen is al helemaal zo goed als niet te doen, misschien dat de BVD je kan helpen ;)..

...

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op donderdag 23 mei 2002 16:38 schreef FFF het volgende:

ik heb een 06 nummer.

mogen wij ook weten waarom je dit wilt ?

en met het grotendeel van de nummers dat nu dan pre-pay is kan je het nog niet achterhalen...

met abbo's kan het maar dan staat het gewoon in de telefoongids erbij...

verder zou ik niet weten (behalve met normale nummers) hoe je een adres bij een nummer erbij kan vinden..

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
De beste manier is denk zo'n telefoonboek cd halen en dan met een programma als foongrep zoeken op het nummer. Moet je alleen wel geluk hebben dat die persoon zijn telefoon nummer heeft geregistreerd.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

• Moon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-09-2025
Op donderdag 23 mei 2002 16:44 schreef [Airwolf] het volgende:

[..]

mogen wij ook weten waarom je dit wilt ?

en met het grotendeel van de nummers dat nu dan pre-pay is kan je het nog niet achterhalen...

met abbo's kan het maar dan staat het gewoon in de telefoongids erbij...

verder zou ik niet weten (behalve met normale nummers) hoe je een adres bij een nummer erbij kan vinden..

-PHONE_BOT- via ICQ is de makkelijkste optie.
Maar dan nog heb je het probleem dat het -waarschijnlijk alleen KPN gegevens zijn.

• woutertjez
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-03 14:25
Check deze site:

www.ikhebje.nl :)

Weet alleen niet of er ook mobiele nummers bij staan.
Niet alle telefoonnummers staan erin, maar in ieder geval wel heel veel :P
Pagina: 1