Ik heb hier een HP pc desktopje staan met er in een intel moederbordje tot max een pentium 200 Mhz
Er zit een pentium 100 in heb ook nog een 166 liggen bijde cpu's zijn goed getest in een andere bak
Het geheugen is goed dat telt ie wel gewoon en in andere bak werkt het prima
Zodra ik die bak aanzet piept er niks maar het bios beeld hangt (zo een hp logo) als je dan de setup in wil dus de bios in dan staat er entering setup en hij hangt dus na het video bios cashed en hangen en vast als een huis
Heb alles al losgehaald aan kabels wat er maar los kan Cmos gecleared al meerdere malen en ook batt er uit gehaald ander gehuegen andere cpu het mag niet baten
Wat is er nu nog aan te doen
Gezien het bord wel beeld geeft wil ik hem nog niet helemaal afschrijven
Er zit een pentium 100 in heb ook nog een 166 liggen bijde cpu's zijn goed getest in een andere bak
Het geheugen is goed dat telt ie wel gewoon en in andere bak werkt het prima
Zodra ik die bak aanzet piept er niks maar het bios beeld hangt (zo een hp logo) als je dan de setup in wil dus de bios in dan staat er entering setup en hij hangt dus na het video bios cashed en hangen en vast als een huis
Heb alles al losgehaald aan kabels wat er maar los kan Cmos gecleared al meerdere malen en ook batt er uit gehaald ander gehuegen andere cpu het mag niet baten
Wat is er nu nog aan te doen
Gezien het bord wel beeld geeft wil ik hem nog niet helemaal afschrijven
Sommige mensen....