[XBOX] Vorderingen en Info over Goodie-bag

Pagina: 1
Acties:

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02-2025
Omdat hier nog geen duidelijke topic over is wil ik dat even maken, in het land zijn al een aantal goodie-bags gesignaleerd door de bezorg dienst FedEx, ook voor mensen die geen mail of telefoontje hebben gehad , ook voor mensen die het per post hebben gestuurd , en voor de meeste onder ons is dit belangrijk , ook voor mensen die 299 hebben betaald. Maar er zijn ook veel mensen die hem eerder hebben gestuurd maar nix gekregen hebben:
voor meer duidelijkheid bel dit nummer :

0800 023 3894

Je krijgt welliswaar een ENGELSE dude aan de telefoon , maar als je je serial code bij de hand hebt zoekt ie je op in de computer en geeft ie je een datum wanneer je hem kan verw8en. De mijne komt binnen een week:D

Post hier al je vorderingen / problemen / suggesties / tips & veel info over de goodie bag.

Verwijderd

Op donderdag 23 mei 2002 15:51 schreef Mikez het volgende:
Omdat hier nog geen duidelijke topic over is wil ik dat even maken, in het land zijn al een aantal goodie-bags gesignaleerd door de bezorg dienst FedEx, ook voor mensen die geen mail of telefoontje hebben gehad , ook voor mensen die het per post hebben gestuurd , en voor de meeste onder ons is dit belangrijk , ook voor mensen die 299 hebben betaald. Maar er zijn ook veel mensen die hem eerder hebben gestuurd maar nix gekregen hebben:
voor meer duidelijkheid bel dit nummer :

0800 023 3894

Je krijgt welliswaar een ENGELSE dude aan de telefoon , maar als je je serial code bij de hand hebt zoekt ie je op in de computer en geeft ie je een datum wanneer je hem kan verw8en. De mijne komt binnen een week:D

Post hier al je vorderingen / problemen / suggesties / tips & veel info over de goodie bag.
Thanx,

Die van mij komt binnen twee weken...
Ik had het aanmeldingsformulier 24 april al verstuurd via email maar later bleek een bon ook nodig te zijn. Daarom heb ik twee weken geleden de hele hap ook maar via de post verstuurd...

Ik kreeg trouwens een ierse dudette aan de phone...

• nudie
hehe ja dat kan ook , nou in ieder geval een pak van mn hart toen ie opeens mn e-mail adres op ging lezen , wist tenminste dat ie in de computer stond. En dat heb jij dus ook, its only a matter of time now :D

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb ook daarnet gebeld, hij zei dat mijn pakket al geschipt is en dat ik het voor het eind van de maand ga ontvangen. >:)

Volgens mij zeggen ze dit tegen iedereen :P

• nudie
nope , tenminste bij mij ging ie met exacte datums gooien enzo denk niet dat het een standaard datum is hoor. Want bepaalde mensen kregen HELE andere dingen te horen.
In ieder geval krijg je meer duidelijkheid over hoe en wat toch?

Verwijderd

Ik heb ongeveer 7 minuten gew8 en nog kreeg ik geen gast aan de lijn, tot hoelaat kan ik bellen? En is dit gratis?

Wat een herrie muziek btw, ik werd haast doof! :)

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

* Yoda wacht gewoon rustig af en ziet zijn pakketje vanzelf wel een keer binnenkomen,...

Verwijderd

Ik heb net ook gebeld en stond volgens hun nog niet geregistreerd (nu dus wel), ik zou over een week nog maar eens bellen, terwijl ik de aanvraag begin mei heb opgestuurd.

Begin me lichtelijk zorgen te maken.

• nudie
ja sommige mensen hebben zwaar de pech dat of hun mailtje of brief niet is aangekomen , das gewoon KUT, of heel laat verzonden is of whatevah. Daarom zal ik jullie aanraden om te bellen zodat je tenminste iets weet. Je moet eerst op 1 drukken voor engels, daarna moet je weer op 1 drukken om te kiezen voor goodie bag / price drop xbox. Dan lult ie een verhaal over xbox.com , en dan blijf je w8en en wordt je meteen doorverbonden
dat gebeurde bij mij

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op donderdag 23 mei 2002 16:43 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb ongeveer 7 minuten gew8 en nog kreeg ik geen gast aan de lijn, tot hoelaat kan ik bellen? En is dit gratis?

Wat een herrie muziek btw, ik werd haast doof! :)
Ik kreeg gelijk iemand aan de lijn je moest op toetsen drukken ging bij mij mis, dus zou ik de eerst volgende engels sprekende medewerker krijgen >:)

• nudie
hehe , thats the way 2 do it.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:26

star-saber

Ryzen

nou effe gebeld

ik krijg hem begin juni (rond de 15e)
net na tentamens dus tijd zat dan >:)

16 mei hadden ze hem ontvangen.
wel vreemd aangezien het al op 24 april verstuurd was.

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 02:08
klote zooi het is kei oneerlijk dat mense die hem later hebbe opgestuurd hem eerder krijgen. Echt waardeloos. pfff.
Het is nu al bijna 28 dage en ik dnek dat ik hem deze week toch niet krijg:(

slecht hoor van die microschoften.

haha ik weet nog dat er een paar mensen beweerden dat het allemaal binne 7 dagen geregeld zou zijn
hahah

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op donderdag 23 mei 2002 17:53 schreef Sperminator het volgende:
klote zooi het is kei oneerlijk dat mense die hem later hebbe opgestuurd hem eerder krijgen. Echt waardeloos. pfff.
Het is nu al bijna 28 dage en ik dnek dat ik hem deze week toch niet krijg:(

slecht hoor van die microschoften.

haha ik weet nog dat er een paar mensen beweerden dat het allemaal binne 7 dagen geregeld zou zijn
hahah
Erhm, ik denk dat je zowieso blij mag zijn dat je _IETS_ krijgt. Eerst krijg je iets gratis en dan gaan klagen hoe dom ze wel niet zijn pffft. :( (ps. waar staat dat mensen die hem later hebben opgestuurd hem eerder krijgen?)

• Sperminator
  • Laatst online: 01-01 02:08
Op donderdag 23 mei 2002 18:01 schreef Shagura het volgende:

[..]

Erhm, ik denk dat je zowieso blij mag zijn dat je _IETS_ krijgt. Eerst krijg je iets gratis en dan gaan klagen hoe dom ze wel niet zijn pffft. :( (ps. waar staat dat mensen die hem later hebben opgestuurd hem eerder krijgen?)
Nee ben ik niet, heb de xbox pas gekocht omdat ik wist dat je de spelle en en controller zou krijge. Anders had ik hem nooit gekocht.
En hoe ik dat weet kijk. kijk maar op het www.xboxworld.nl forum. dan zie je het vanzelf.
Dus ik vind wel dat je mag klagen als zij zich niet houden aan de afsprake!!!!!!

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Verwijderd

Mooi, dan bel ik ze morgen of volgende week wel, nu geen zin in :)

• nudie
hehe maar tis wel de enige manier om info te krijgen
stel zon gast zegt dat ze daar niet aan doen (persoonlijke info opzoeken) hang dan op en bel opnieuw dan krijg je een andere lul die het wel doet misschien :D
is mij namelijk zo gelukt :P

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Kan iedereen er misschien bijzetten wanneer ze de brief verstuurd hebben :? Krijgen we misschieneen duidelijk beeld over de precieze levertijd :)

Ik heb de zooi op 4 mei verstuurd en nog niets gehoord ;(

Verwijderd

IK heb het pakketje met doa3 en rally challenge
en controller gisteren via fedex ontvangen

oh and bijdeway, ik heb het op 3 mei op de post gedaan
wel 479 voor die box betaald :(

ik had liever het geld gehad.
Kon ik zelf uit de diverse titels kiezen.

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Ik had hem 26 april opgestuurd met 2 postzegels en compleet ingevuld en alles met bon erbij van 299 en had dinsdag me gamepjes+controller binnen.

Dus een goeie tijdsindicatie is niet te geven...

Sega till I die!

Verwijderd

Ik heb mijn Xbox een aantal weken geleden gekocht voor 299euro.
Wat is een Goodie-bag :?

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Op vrijdag 24 mei 2002 09:48 schreef Kahoona het volgende:
Ik heb mijn Xbox een aantal weken geleden gekocht voor 299euro.
Wat is een Goodie-bag :?
ach.. niets byzonders.. mail me anders ff je serienummer door?..

>:)

HT-addict in spe

Verwijderd

ff serieus :) Wat moet ik doen om die "Goodie-bag" te krijgen?

Verwijderd

Waneer heb je die xbox gekocht?

Verwijderd

6-05-2002

• AtHomer
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 10:56 schreef Kahoona het volgende:
6-05-2002
Dan gaat het helaas niet door... Het geldt voor iedereen die voor 26 april een Xbox gekocht had.

Zie: http://www.xbox.com/nl/news.htm.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• nudie
waar was jij de afgelopen 4 weken ?
DOH

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op vrijdag 24 mei 2002 18:19 schreef Mikez het volgende:
waar was jij de afgelopen 4 weken ?
DOH
:?

• indexample
  • Niet online
heb net that dude van de xbox-line ff gecalled, en hij told me dat ik hem in about twee wieks kan expecten.

heb m al 26th april verstuurd, but omdat everybody hier die lijn called, hebben ze less mensen om die pakketjes af te handelen.

balen by the way dat je english moet praten, want een frenchman trying engels te spreken en dat moet worden geunderstand door een dutchman, is een beetje stupid

• nudie
hmm en nu in nederlands ?
hehe

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:35
Op vrijdag 24 mei 2002 09:16 schreef BDT het volgende:
Ik had hem 26 april opgestuurd met 2 postzegels en compleet ingevuld en alles met bon erbij van 299 en had dinsdag me gamepjes+controller binnen.

Dus een goeie tijdsindicatie is niet te geven...
Bah wat een geluk heb jij :(

Heb het al 15 april ingestuurd en heb nog niets binnen :(

• nudie
kut man, dat is wle oneerlijk dat die late gasten op de een of andere manier em eeerder krijgen soms,
ze gooien et op een stapel en de onderste zijn de oudste en de bovenste de nieuwste en ze werken van boven naar beneden, als het zo gaat bij ms dan is dat niet echt eerlijk :P

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb vanmiddag ook maar even voor de zekerheid gebeld, maar ze konden mijn achternaam niet terugvinden en wisten dus niet of hij 'processed' was. Ze legde uit dat ze in de UK het distributiecentrum hebben en dat ze bij het verwerken van de order een serienummer ingeven. Als jij je daarvoor al bij de helpdesk geregistreerd had (in Ierland), dan wordt automatisch op het serienummer de koppeling gemaakt en dan krijg je in Ierland op achternaam een bericht dat hij processed is. Ze kunnen daar niets zien op het serienummer en moeten dus naar Engeland bellen om daar te controleren. Dat wilden ze bij mij pas doen wanneer de 28 dagen verstreken waren.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Ja, val die mensen nou niet lastig, duurt et alleen maar langer :P

Ik ga pas bellen als ik eind eerste week juni nog niets heb gehoord (heb het geheel de 26e verstuurd)

• nudie
hehe achja ik w8 nu ook geduldig maar het enige wat ik wou weten was of mn brief aangekomen was, thats all en dat is ie ook :D Nu kan ik geduldig w8en en zit ik niet met zo'n gevoel in mn maag dat ik em misschien nog een keer moet sturen :D
dat was ook de boodschap met deze post , maar als je daarbij ook krijgt te horen wanneer je hem krijgt is altijd handig :P

• nudie
nog 3 dagen en dan is het ff spelen :D
hoe staat het met de mensen thuis ? Nog nieuws of mensen die em binnen hebben ? Alle info is welkom

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:41

Flexx

This side up

Nog niks gehoord. Ik heb hem de 28ste van april op de post gedaan.

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Ik wacht lekker rustig, die spelletjes komen echt wel daarnaast, heb ik halo nog nie eens uitgespeelt, doe het lekker rustig aan, lekker genieten en niet rushen.

• nudie
das een hele mooie instelling
helaas deel ik die van jou niet :P
heb halo al uitgespeelt :P

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:26

star-saber

Ryzen

iemand al wat ontvangen ?

• indexample
  • Niet online
vandaag liep ik om de een of andere rede al 4 keer naar de brievenbus om te kijken of er al post was,
toen ik voor de 4de keer ging, was er nog steeds geen post,
ik wilde me alweer omdraaien, maar wat zie ik daar in mn ooghoek? EEN BESTELBUSJE!

rijdt ie me eerst voorbij, gaat naar de buren van de buren, komt na 2 minuten weer terug, "ik ben op zoek naar nr 65", ik zeg: da komt mooi uit, dat ben ik.

hup, ff pakketje geruilt voor mn handtekening, sprint naar de computer en post deze post.
in de doos zit een briefje en een controller en twee spellen:
PRoject gotham en Amped, met zoon rooie sticker erop met : NOT FOR SALE

nou, deze ga ik echt niet verkopen, ik ga ze eerst ff spelen :)
ik had 3 dagen geleden nog gebelt, toen zeiden ze dat het nog 2 a 3 weken zou duren! haha, niet dus.
nou, ik ga lekker spelen, ik spreek jullie over een hééééle tijd misschien weer. :D

(sucks, morgen eco1 examen, maarja, dan maar maken zonder te leren) :D

LTR

Verwijderd

Ik heb hem vandaag verstuurd, was het een beetje vergeten :X

Dat wordt dus nog 2 maanden wachten? :'(

• JiinX
  • Laatst online: 03-05-2022
kga vanavond maar ff bellen, want ik w8 nou al 39 dagen! kheb ondertussen al 4 mailtjes gestuurd, en iedere keer kwamen ze met mooie verhalen.

Dus strax ff serienummer opzoeken en gelijk bellen.
Kben nou toch wel benieuwd naar halo en doa3!

wie het laatst lacht is het traagst van begrip

Verwijderd

Ik had hem vorige week binnen om half 1 ofzow :)

Verwijderd

Is er geen aankoopsbewijs verplicht?

Verwijderd

Men spellen gister gekregen... eigenlijk waren ze er van het weekend al, maar toen was er niemand thuis... heb alles 29 april ofzo opgestuurd, en ik had het dus 27 mei binnen...

DOA3 en Ralli .... XBOX rules >:) .... heb em gehaald voor 299 euro.. dus iedereen die em daarvoor heeft gehald krijgt zen spellen :)

Verwijderd

ik ga er niet achteraan, als ik hem niet krijg weet ik wat ik aan MS heb, ze beloven iets dus ik wacht het wel af.Als ik hem niet krijg dan koop ik never te nimmer meer shit van hun:(.

Verwijderd

Nou, net maar ff gebeld en alles was juist aangekomen/ingevoerd *D

Volgens die Ierse griet was de ETA gisteren :D

Ach ja, belangrijkste is dat het pakje onderweg is :)

• nudie
heheh amen
mijne is nog in de processing sfeer :P dat betekent binnen een weekje binnen
jeej

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik heb ok nog steeds nix ontvangen :@

• nudie
belde op en de verwachintgs datum was 28 mei. Tis nu 31 mei... Maar het komt wel goed denk ik :P

Verwijderd

Ik heb de goodie-bag al een paar dagen en 'k had het formulier vrij laat opgestuurd...dus: geluk? *D

Verwijderd

Op vrijdag 31 mei 2002 20:22 schreef Mikez het volgende:
belde op en de verwachintgs datum was 28 mei. Tis nu 31 mei... Maar het komt wel goed denk ik :P
Same here :)

Heb ze ff een mailtje gestuurd of ik niet dat trace nummer kan krijgen :P Begin nou toch wel ongeduldig te worden :P :P :P

• nudie
ja man ik ook!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Ik heb gisteren maar even een belletje gepleegd, om toch even de status te weten (had het formulier al 26 april ingestuurd). Gelukkig stond alles geregistreerd, maar zou het nog even duren. Kom ik 's avonds thuis, en wat ligt er voor mijn slaapkamerdeur... Nooit een e-mailtje of telefoontje gehad.

Mijn collega had hem ook op die datum ingestuurd, maar ook nog niets gehoord. Dus ik tegen hem natuurlijk: Moet je even bellen. Hij vandaag bellen, bleek dat hij z'n straatnaam en nummer was vergeten in te vullen |:( :D. Ik lag natuurlijk helemaal dubbel, want hij zat er al een hele tijd op te wachten (ik ook natuurlijk).
Pagina: 1