Is de topic titel niet fout??
Moet dat niet 3 zijn??
Moet dat niet 3 zijn??
Dacht van wel jah. Heb vanochtend ge'd/l (film van 90mb) van fileplanet.
Zie er erg mooi uit
.
Zie er erg mooi uit
En moet het geen lEgacy zijn?Op donderdag 23 mei 2002 15:35 schreef Bootje het volgende:
Is de topic titel niet fout??
Moet dat niet 3 zijn??
ligt het aan mij of schokt dat filmpje de hele tijd ? 
en DIII is net zoals ik had verw8, duister, bloedig, en hard
en DIII is net zoals ik had verw8, duister, bloedig, en hard
ach in al zijn opwinding heeft die jongen gewoon een paar foutjes gemaakt 
maar ik ben benieuwd... mijn inet binding is niet echt
wat je noemt super
maar ik ben benieuwd... mijn inet binding is niet echt
wat je noemt super
Accessibility first
Verwijderd
Filmpje schokt idd. Ik denk dat ze de FPS laag hebben gehouden omdat het filmpje anders veel te groot werd... wel jammer
De properties geven ook aan de het maar 5fps is. Maar als ze het origineel zouden divxen zou het op zich even groot zijn met 25fps lijkt mij..
shit hehe foutje zitten nogwel wat fouten in ja *schaam
ik was ff in a rush :'~
hoe verander ik het?? de titel?
Net als in het echte leven zijn dat soort fouten onomkeerbaar.Op donderdag 23 mei 2002 16:17 schreef vdpoort het volgende:
shit hehe foutje zitten nogwel wat fouten in ja *schaam
Das niet waar!Op donderdag 23 mei 2002 16:18 schreef dominicbout het volgende:
[..]
Net als in het echte leven zijn dat soort fouten onomkeerbaar.
Gewoon ff aan een modje vragen of ie de topictitel wil veranderen
The devil is in the details.
Idd, de hulp van iemand anders inroepen en maar hopen dat je niet op je lazer krijgtOp donderdag 23 mei 2002 16:20 schreef -]MaRc0[- het volgende:
[..]
Das niet waar!![]()
Gewoon ff aan een modje vragen of ie de topictitel wil veranderen
net als in het echte leven
Ik vond deze wel leuk dus zal deze wel zijn toch?Op donderdag 23 mei 2002 16:41 schreef Maiar het volgende:
Ik had gehoord dat ze in de e3 een andere, leuker filmpje lieten zien?..is dat deze?
Welke andere?
Zowee 
FFkes het filmpje gekeken. Het spel ziet er erg veel belovend uit. Maar daarintegen zal het ook behoorlijk 'zwaar' draaien.
Ik weet ook niet of het erin zit, maar het zou wel lol zijn als er een paar (of alle
) ouwe monsters uit DooM en DooM II erin voor kwamen, wel in een nieuw gerenderd jasje natuurlijk, maar ook erg herkenbaar
FFkes het filmpje gekeken. Het spel ziet er erg veel belovend uit. Maar daarintegen zal het ook behoorlijk 'zwaar' draaien.
Ik weet ook niet of het erin zit, maar het zou wel lol zijn als er een paar (of alle
C:\>_
ik denk dat als je de monster pc hebt, die je hier zeer duidelijk voor nodig zal hebben, dit DE ultieme ervaring kan zijn. de licht effecten zijn echt boven mijn verwachtingen. als dit op 60fps draait en je speelt het snachts met het geluid hard en het licht uit, dan zou het wel weer eens net zo kunnen worden als doom en doom2...
ik denk dat the keyword voor doom3 "sfeer" zal zijn, net als 1 en 2.
zo sprak de fanboy
damn ik wil dit filmpje op 25fps kunnen kijken!!!
ik denk dat the keyword voor doom3 "sfeer" zal zijn, net als 1 en 2.
zo sprak de fanboy
damn ik wil dit filmpje op 25fps kunnen kijken!!!
Damn, ziet er goed uit zeg! Maar ik ben benieuwd naar dat filmpje van 11 minuten die alleen 24 journalisten te zien kregen!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dit filmpje is zo bagger. Veel gelul, weinig DooM III footage en gecaptured op 5fps
Bespaar je de moeite en 90MB tot er een écht filmpje komt.
Bespaar je de moeite en 90MB tot er een écht filmpje komt.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
trailer komt nu binnen 239K per seconde 
en met nog meer K per seconde verwijderd,
ik wacht wel op een betere uitvoering
en met nog meer K per seconde verwijderd,
ik wacht wel op een betere uitvoering
Verwijderd
Al kwam die met 1337kb/s binnen... we don't careOp donderdag 23 mei 2002 17:27 schreef You-Suk het volgende:
trailer komt nu binnen 239K per seconde
Maar volgens mij valt het 'zwaarheid' van het spel op zich nog wel mee. Tuurlijk heb je er wel een goede bak voor nodig, maar de lichteffecten, de bumpmapping en de reflecties worden hardware matig geregeld door een GeForce 3/4 of Raedon 8500... het is gewoon een kwestie van een goede videokaart hebben (ben benieuwd hoe het eruit ziet op een GF2, zonder al die effecten
Kun je zelf toch ook doenOp donderdag 23 mei 2002 18:24 schreef Phreak het volgende:
Filmpje ziet er goed uit, nou nog een 25fps versie
Gewoon ff 25 frames in een seconde dauwen en het geluid wat 'crunchen'
Veel tijd gestopt in het filmpje... wat interviews, veel achter de schermen, ipv van alleen maar meer ingame footage!
Inderdaad jammer van de 5fps.. misschien komt er nog een keer een betere op inet.. DivX bijvoorbeeld
Inderdaad jammer van de 5fps.. misschien komt er nog een keer een betere op inet.. DivX bijvoorbeeld
Ja Doom3 ziet er eerrrggguuuhhh tof uit!!!Dat wordt weer veel doom plezier
Als dat allemaal echt ingame wordt... OMG 
denk dat het tijd wordt voor een drastische computer-upgrade.
Ziet er erg mooi uit, veel mooier als Unreal 2 of hoet het
ook maar gaat heten. Ik ben benieuwd....
"we want to get inside your head and make it an unpleasant place to be."
denk dat het tijd wordt voor een drastische computer-upgrade.
Ziet er erg mooi uit, veel mooier als Unreal 2 of hoet het
ook maar gaat heten. Ik ben benieuwd....
"we want to get inside your head and make it an unpleasant place to be."
Accessibility first
Verwijderd
Ik ben erg blij dat dit topic een keer niet "het grote" blabla topic heet. Kan dat niet verboden worden hier zeg.. Onoriginele titels hier soms...
BTW niet echt lekker dat ze hebben geprobeerd de groote van het bestand in te perken, zo ziet het er niet uit...
BTW niet echt lekker dat ze hebben geprobeerd de groote van het bestand in te perken, zo ziet het er niet uit...
Verwijderd
Dit valt toch bijna onder de term 'fotorealistisch'...al weet ik niet of ik daar wel blij mee ben
Ik kan je verzekeren dat een potje Aliens vs Predator (als Marine) in het pikkedonker met geluid vol al ERG scary is...... ik liep eens door een of andere gang..pikkedonker en zonder fakkels en overal het gesis en getrippel van Aliens om je heen...ik sprong zowat 1 meter uit m'n stoel..
Nou moeten daar ook nog eens Uber DOOM 3 graphics bij komen..mammieeeeee
Dan heb je pechOp donderdag 23 mei 2002 23:02 schreef JeanLucPicard het volgende:
Hmm wat voor codec is hiervoor nodig? Ik ga nl geen apple of realplayer shit installen...
Je hebt echt Quicktime nodig
Als je 90 MB teveel vindt probeer deze op 10 FPS
ge-re-encode Divx versie van 5 MB dan eens, hier is de oude legacy zooi er voor het gemak maar even uitgesloopt.
http://members.rogers.com/overburn/d3e3.avi
kwijl...
ge-re-encode Divx versie van 5 MB dan eens, hier is de oude legacy zooi er voor het gemak maar even uitgesloopt.
kwijl...
Je komt precies op tijdOp donderdag 23 mei 2002 23:08 schreef DOOMer het volgende:
ge-re-encode Divx versie van 5 MB dan eens, hier is de oude legacy zooi er voor het gemak maar even uitgesloopt.![]()
kwijl...
Jezus wat een zinloos klein klote kutfilmpje...
Sund die DivX... je hebt er een heleboel interessante informatie uitgehaald en je heb totaal geen geluidOp donderdag 23 mei 2002 23:08 schreef DOOMer het volgende:
ge-re-encode Divx versie van 5 MB dan eens, hier is de oude legacy zooi er voor het gemak maar even uitgesloopt.![]()
kwijl...
De nieuwe versie @ 30fps 78.1MB
http://www1.giga.de/download_von_news/0,2862,4579_e32k2_orange,00.html
http://www1.giga.de/download_von_news/0,2862,4579_e32k2_orange,00.html
OMFG
whoaaa
mooi man.
Dit moet je echt dan gaan spelen in een donkere kamer in je eentje
whoaaa
mooi man.
Dit moet je echt dan gaan spelen in een donkere kamer in je eentje
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Wat dacht je van mijn TNT2 M64 danOp zaterdag 25 mei 2002 13:15 schreef Miklo1980 het volgende:
Ziet er echt Superuit, Ik ben alleen bang dat m'n Gts'je het niet meer red
Doom III zal een van de weinige spellen zijn waarvoor je je een nieuwe computer gaat aanschaffen of je huidige gaat upgraden
Verwijderd
Dat red je GTS en je TNT2 ook niet, want de lichteffecten/bumpmapping is alleen voor een GF3/4 en Raedon 8500... ik moet er zelf ook nog een nieuwe kaart halen
en het kan me nog steeds niet boeien, in verhouding tot die rooms in doom3 (of van mij part kreed) is mijn badkamer van mega omvang. Doet me denken aan hoe het vroeger ging, kamer, gang, kamer, gang, kamer, gang 
maar ipv van een okay vadkamer hebben we nu een badkamer met mooie belichting , schaduwen en bumpmapping....freaking woopie
maar ipv van een okay vadkamer hebben we nu een badkamer met mooie belichting , schaduwen en bumpmapping....freaking woopie
www.simsport-racing.com
Ik vind het tot niet maar erg mager wat er aan beeld- en filmmateriaal is getoond, niet de kwaliteit van gfx voor alle duidelijkheid.
Meer dan de helft van de shots waren al eens eerder vertoond, dat waren wel vage scans.
Het filmpje stelde helemaal weinig voor, als we het hier weer een jaar mee moeten doen
Meer dan de helft van de shots waren al eens eerder vertoond, dat waren wel vage scans.
Het filmpje stelde helemaal weinig voor, als we het hier weer een jaar mee moeten doen
Niet op voorraad.
Ik kreeg kippenvel van de trailer, misschien omdat ik niet alle iedere films heb gezien.
Doom3 zal pas over anderhalf jaar worden gereleased? tot die tijd kunnen we veel meer games verwachten met technologie gelijk aan Doom3.
er zijn nu al paar games in de maak die bijna net zo mooi Doom3 zijn, Creed bijvoorbeeld.
Doom3 is iig "One step closer to Virtual reality"
Doom3 zal pas over anderhalf jaar worden gereleased? tot die tijd kunnen we veel meer games verwachten met technologie gelijk aan Doom3.
er zijn nu al paar games in de maak die bijna net zo mooi Doom3 zijn, Creed bijvoorbeeld.
Doom3 is iig "One step closer to Virtual reality"
Pagina: 1