Open ik een topic over een beviligingscam. En wordt ie meteen geclosed omdat ie per ongeluk in het verkeerde forum zit. Jullie konden em toch ook replacen?
Ja, idd.. Ik ben ook nog maar een beetje een newbieOp donderdag 23 mei 2002 15:30 schreef Robin Vreuls het volgende:
[topic=503225]
Bij een heel groot forum als deze worden dagelijks ontzettend veel berichten in het verkeerde forum geplaatst. Men heeft gewoon geen tijd/zin om deze allemaal te gaan verplaatsen, dat is gewoon jou verantwoording.
Plus als ze het het wel gaan doen, dan dumpt iedereen z'n topic in het drukst bezochtste forum en laat hem verplaatsen.
Jammer dus. Probeer nog eens een topic te plaaten in het jusite forum!
[edit]Probeer ook niet gelijk verontwaardigd te gaan reageren (je topictitel bijv). Zo krijgen mensen een slecht idee van je. Immers jij hebt ook gelijk een negatief beeld van iemand als die op je af komt stampen en briest "WAT EEN TERING ZOOI!!!".
Plus als ze het het wel gaan doen, dan dumpt iedereen z'n topic in het drukst bezochtste forum en laat hem verplaatsen.
Jammer dus. Probeer nog eens een topic te plaaten in het jusite forum!
[edit]Probeer ook niet gelijk verontwaardigd te gaan reageren (je topictitel bijv). Zo krijgen mensen een slecht idee van je. Immers jij hebt ook gelijk een negatief beeld van iemand als die op je af komt stampen en briest "WAT EEN TERING ZOOI!!!".
kan niet geheel beoordelen of het slotje geheel terecht is, maar de manier waarop je je post opzet is eerder een manier om zoiets te gaan vragen bij een winkel; immers je hebt duidelijke eisen, maar je geeft niet aan wat je zelf al aan gegevens verzameld hebt, danwel welke hardware/software je eigenlijk op het oog hebt.
ik neem aan dat je die beveiligingscamera in een winkel koopt/hebt gekocht, daarin ligt de eerste verantwoordelijkheid voor support, die ligt niet bij tweakers.
Op het moment dat je aanvullende informatie geeft kunnen mensen erop ingaan, maar verwacht niet dat iemand hier vanuit het niets al zijn kennis zomaar aan je gaat overdragen.
de zin
ik neem aan dat je die beveiligingscamera in een winkel koopt/hebt gekocht, daarin ligt de eerste verantwoordelijkheid voor support, die ligt niet bij tweakers.
Op het moment dat je aanvullende informatie geeft kunnen mensen erop ingaan, maar verwacht niet dat iemand hier vanuit het niets al zijn kennis zomaar aan je gaat overdragen.
de zin
kan zelfs opgevat worden als warez-requestNou heb ik alleen dus de software nog nodig. Heeft iemand iets voor mij?
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
jah, duh! ik weet ook wel dat ik hier niet om warez mag vragen. Maar je weet heus wel wat ik bedoel. Gewoon een proggie waardoor ik een camera kan remoten. Maar goed, ik probeer het een ander keertje nog een keer...Ik heb er nou geen zin meer in!Op donderdag 23 mei 2002 15:35 schreef RM-rf het volgende:
kan niet geheel beoordelen of het slotje geheel terecht is, maar de manier waarop je je post opzet is eerder een manier om zoiets te gaan vragen bij een winkel; immers je hebt duidelijke eisen, maar je geeft niet aan wat je zelf al aan gegevens verzameld hebt, danwel welke hardware/software je eigenlijk op het oog hebt.
de zin
[..]
kan zelfs opgevat worden als warez-request
de zinOp donderdag 23 mei 2002 15:35 schreef RM-rf het volgende:
kan zelfs opgevat worden als warez-requestNou heb ik alleen dus de software nog nodig. Heeft iemand iets voor mij?
hij bedoelt waarschijnlijk de drivers
nah, nou hek het helemaal gehad hiero.. Kritiek, kritiek en nog eens kritiek. bah bah en bah enzo. Ik durf nix meer te vragen, want dan krijg ik dus alleen maar .... (idd, kritiek!).
Verwijderd
Als je de link in de sluitmessage volgt kom je tegen dat je topic nou niet echt aan de 'duidelijkheidsnormen' voldoet. Verder plaats je hem in het verkeerde forum, dit heeft niets met V&B te maken, vandaar de laatste opmerking.
En over dat verplaatsen, dat had ik wel gedaan als je [topic=305287/1/50] eerst had gelezen en opgevolgd.
En over dat verplaatsen, dat had ik wel gedaan als je [topic=305287/1/50] eerst had gelezen en opgevolgd.
Er wordt hier nog steeds verwacht dat je zelf ook enigzins aan onderzoek doet. Met een beetje googelen kom je al een heel eind, en je zou eventueel eens wat elektronika tijdschriften kunnen gaan napluizen (in de C!T heeft een tijd terug een artikel erover gestaan).Op donderdag 23 mei 2002 15:38 schreef Masterbrowser het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik hier niet om warez mag vragen. Maar je weet heus wel wat ik bedoel. Gewoon een proggie waardoor ik een camera kan remoten. Maar goed, ik probeer het een ander keertje nog een keer...Ik heb er nou geen zin meer in!
Verder heb je eigenlijk weinig specificaties gegeven over de camera, waardoor het al lastig zal zijn om iets aan te bevelen.
Wil je het nog een keer proberen, geef dan ook gewoon duidelijk aan wat je al gedaan/uitgezocht heb, dan maak je al een stuk meer kans om geholpen te worden
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Dus ik moet een hele berg elektronica bladeren gaan doorlezen voordat ik weet wat voor stukkie software ik moet gaan gebruiken? Waar is dit forum dan voor??Op donderdag 23 mei 2002 15:42 schreef Renegade het volgende:
[..]
Er wordt hier nog steeds verwacht dat je zelf ook enigzins aan onderzoek doet. Met een beetje googelegn kom je al een heel eind, en je zou eventueel eens wat elektronika tijdschriften kunnen gaan napluizen (in de C!T heeft een tijd terug een artikel erover gestaan).
Verder heb je eigenlijk weinig specificaties gegeven over de camera, waardoor het al lastig zal zijn om iets aan te bevelen.
Wil je het nog een keer proberen, geef dan ook gewoon duidelijk aan wat je al gedaan/uitgezocht heb, dan maak je al een stuk meer kans om geholpen te worden
Hoho kom op zeg!Op donderdag 23 mei 2002 15:41 schreef Masterbrowser het volgende:
nah, nou hek het helemaal gehad hiero.. Kritiek, kritiek en nog eens kritiek. bah bah en bah enzo. Ik durf nix meer te vragen, want dan krijg ik dus alleen maar .... (idd, kritiek!).
Ze willen je helpen!
Uit de sluitpost blijkt verder heel duidelijk dat de verkeerde plaatsing niet de reden van sluiting is!
Wat er bedoelt wordt is dat als je een openingspost hebt geformuleerd (als dat nog nodig zou zijn) die aan de eisen voldoet, dat je em dan in een ander forum moet zetten.
Chill man.Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef Masterbrowser het volgende:
[..]
Dus ik moet een hele berg elektronica bladeren gaan doorlezen voordat ik weet wat voor stukkie software ik moet gaan gebruiken? Waar is dit forum dan voor??Ik kan hier toch ook gewoon mijn vraag stelleh?
NOFI: misschien heeft computer totaal oid een forum oid. GoT is meer voor mensen die zelf echt ergens over nadenken en als ze het dan nog niet snappen er een duidelijk topic over kunnen starten (en afronden). (Ik ga hier niet in op de inhoud van jou startpost)
Nee, je hoeft niet per se een hele zooi computerbladen door te lezen. Maar wel dat je met google etc zelf al gezocht hebt.Op donderdag 23 mei 2002 15:44 schreef Masterbrowser het volgende:
Dus ik moet een hele berg elektronica bladeren gaan doorlezen voordat ik weet wat voor stukkie software ik moet gaan gebruiken? Waar is dit forum dan voor??Ik kan hier toch ook gewoon mijn vraag stelleh?
En geef alle informatie die je hebt bij een nieuw topic. Dus welke camera je hebt, en welke software je eventueel al gevonden hebt.
Verwijderd
Zeg, jij begint met het openen van een LA topicOp donderdag 23 mei 2002 15:41 schreef Masterbrowser het volgende:
Als je niet tegen kritiek kunt waarom lever je zelf dan wel kritiek? In LA word nou eenmaal hard gereageerd. LA word de laatste tijd helaas voor de grootst mogelijke onzin gebruikt en is voor een specifiek doel opgezet (zie de LA faq)
Geef nou maar toe: je zat fout
Verwijderd
Doen, zeker doen.Op donderdag 23 mei 2002 15:51 schreef Masterbrowser het volgende:
Ik ga denk ik maar een website starten:
www.tweakers.nl/likmijnreet.html

Op donderdag 23 mei 2002 15:51 schreef Masterbrowser het volgende:
Ik ga denk ik maar een website starten:
www.tweakers.nl/likmijnreet.html

Ja, inderdaad, ik zat fout!!! Ik had hier nooit moeten komen!Op donderdag 23 mei 2002 15:52 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Zeg, jij begint met het openen van een LA topic
Als je niet tegen kritiek kunt waarom lever je zelf dan wel kritiek? In LA word nou eenmaal hard gereageerd. LA word de laatste tijd helaas voor de grootst mogelijke onzin gebruikt en is voor een specifiek doel opgezet (zie de LA faq)
Geef nou maar toe: je zat fout![]()
![]()
Dit blijkt weer ietwat kort door de bocht te zijn.Op donderdag 23 mei 2002 15:52 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Geef nou maar toe: je zat fout![]()
![]()
W8 ff... Ik ga ff mijn excuses aanbieden!
....
....
...
......
...........
Krijg de tering, zelfs dat lukt me nog geen eens!
....
....
...
......
...........
edit:
Sorry, dat ik mijn topic in het verkeerde dinges gedouwt heb enzo. Sorry dat ik niet gezegd heb wat voor camera het was. Sorry, dat jullie dachten dat ik warez bedoelde. Sorry, blah blah enzo
Sorry, dat ik mijn topic in het verkeerde dinges gedouwt heb enzo. Sorry dat ik niet gezegd heb wat voor camera het was. Sorry, dat jullie dachten dat ik warez bedoelde. Sorry, blah blah enzo
*zuchten doet*
Aannames zijn fataal.
Ik krijg geen tering als jij dat zegtOp donderdag 23 mei 2002 15:56 schreef Masterbrowser het volgende:
W8 ff... Ik ga ff mijn excuses aanbieden!
Krijg de tering, zlefs dat lukt me nog geen eens!
Je excuses hoef je idd niet aan te bieden als je et toch niet zou menen.
Zeg het maar, wil je normaal doen, een ééndaags afkoelban, of een permanente ban?
Aannames zijn fataal.
Wel relaxd dat ik mag kiezen! Doe maar die eendaagse afkoelban a.u.b!Op donderdag 23 mei 2002 15:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
Zeg het maar, wil je normaal doen, een ééndaags afkoelban, of een permanente ban?
Verwijderd
Leve de keuzemaatschappij!Op donderdag 23 mei 2002 15:57 schreef GaMeOvEr het volgende:
Oki, alsjeblieft.Op donderdag 23 mei 2002 15:59 schreef Masterbrowser het volgende:
[..]
Wel relaxd dat ik mag kiezen! Doe maar die eendaagse afkoelban a.u.b!
Aannames zijn fataal.
je komt hier voor een antwoord op een vraag, kennelijk vind je het verkrijgen van dat antwoord niet belangrijk genoeg om daar ook maar 'minimale' moeite voor te doen.
je denkt dat mensen op tweakers hier zomaar klaar voor je staan om antwoord op iedere vraag te stellen, misschien omdat zij wel de moeite nemen om 'pakken papier' door te lezen?
je lijkt hier nu al meer moeite te doen om flames en beldigingen voor de crew en gebruikers te posten, dan je moeite hebt gedaan om je beginpost net op te zetten (door FAQs en 'voor je een vraag post'-threads door te lezen).
da's jammer, en het lijkt me ook dat je hier niet hoort, ik zal een verzoek doen in [forum=26] om je mogelijkheid te posten te laten verwijderen.
edit: ACM was al eerder
advies als laatste, ga naar een zaak als VOBIS of Mediamarkt, daar lopen van die mannen in pakken rond die betaald worden om mensen advies te geven voor de aanschaf van apparatuur en software bij die zaken.
je denkt dat mensen op tweakers hier zomaar klaar voor je staan om antwoord op iedere vraag te stellen, misschien omdat zij wel de moeite nemen om 'pakken papier' door te lezen?
je lijkt hier nu al meer moeite te doen om flames en beldigingen voor de crew en gebruikers te posten, dan je moeite hebt gedaan om je beginpost net op te zetten (door FAQs en 'voor je een vraag post'-threads door te lezen).
da's jammer, en het lijkt me ook dat je hier niet hoort, ik zal een verzoek doen in [forum=26] om je mogelijkheid te posten te laten verwijderen.
edit: ACM was al eerder
advies als laatste, ga naar een zaak als VOBIS of Mediamarkt, daar lopen van die mannen in pakken rond die betaald worden om mensen advies te geven voor de aanschaf van apparatuur en software bij die zaken.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Wat kost zo'n afkoelban?Op donderdag 23 mei 2002 16:01 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Oki, alsjeblieft.
Voor hem wassie helemaal gratis.Op donderdag 23 mei 2002 16:03 schreef Jesse het volgende:
[..]
Wat kost zo'n afkoelban?
Onderdeel van ons prima dienstenpakket.
Aannames zijn fataal.
Waarom volg je mijn advies niet op? Komt het omdat het teveel text is?Op donderdag 23 mei 2002 15:56 schreef Masterbrowser het volgende:
Nou vooruit voor jou dan (de windowsgeneratie)

Zeker zekerOp donderdag 23 mei 2002 16:04 schreef GaMeOvEr het volgende:
Onderdeel van ons prima dienstenpakket.
http://forum.fok.nlOp donderdag 23 mei 2002 15:53 schreef Masterbrowser het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, ik zat fout!!! Ik had hier nooit moeten komen!
verder is het voor jou ook een kleie moeite om de oorspronkelijke tekst te kopieren en in een nieuw topic te plakken.
Lees de draad, voordat je blaat !Op donderdag 23 mei 2002 16:11 schreef jadjong het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl
verder is het voor jou ook een kleie moeite om de oorspronkelijke tekst te kopieren en in een nieuw topic te plakken.
Verwijderd
Nah, ik vindt het lullig dat jullie me zo gebanned hebben hoor!Slaat weer nergens op. En alsof jullie mij niet beledigen he! Stelletje droeloes!
zeg schat daar vroeg je omOp donderdag 23 mei 2002 16:13 schreef Masterbrowser2 het volgende:
Nah, ik vindt het lullig dat jullie me zo gebanned hebben hoor!Slaat weer nergens op. En alsof jullie mij niet beledigen he! Stelletje droeloes!
en deze kloon gaat dus nu ook geband wordenOp donderdag 23 mei 2002 15:59 schreef Masterbrowser het volgende:
[..]
Wel relaxd dat ik mag kiezen! Doe maar die eendaagse afkoelban a.u.b!
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
dat beweer ik toch nergens?Op donderdag 23 mei 2002 16:14 schreef Masterbrowser2 het volgende:
Alsof mij dat wat boeit!
nee hoorOp donderdag 23 mei 2002 16:15 schreef Jesse het volgende:
D2k: quotes zitten fout om?
Tijd voor vakantie
mist alleen een : achter mijn eerste zin
ik kan je meedelen dat dat ws niet hier zal zijnOp donderdag 23 mei 2002 16:16 schreef Masterbrowser2 het volgende:
Misschien dak morgen in een betere bui ben

Ook goedOp donderdag 23 mei 2002 16:15 schreef D2k het volgende:
[..]
nee hoor
mist alleen een : achter mijn eerste zin
Je originele Account krijgt er nu natuurlijk wel een OW bij.Op donderdag 23 mei 2002 16:16 schreef Masterbrowser2 het volgende:
Misschien dak morgen in een betere bui ben
Als je nog even zo doorgaat, heb je helemaal automatisch een permban verdient!
Dus, doe ff rustig aan, lees de adviezen, fok je niet op, want anders heb je er alleen maar meer last van.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
Daar ben ik het volkomen mee eens!Op donderdag 23 mei 2002 16:21 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Je originele Account krijgt er nu natuurlijk wel een OW bij.
Als je nog even zo doorgaat, heb je helemaal automatisch een permban verdient!
Dus, doe ff rustig aan, lees de adviezen, fok je niet op, want anders heb je er alleen maar meer last van.
Ja, je hebt mensen die met kritiek kunnen omgaan en die dan ook nog eens proberen om zich aan te passen en de kritiek goed te interpreteren, en je hebt anderen zoals jij.
Personen die niet met kritiek kunnen omgaan en die zich niet aan de GoT regels willen aanpassen, zijn hier imho niet welkom.
Personen die niet met kritiek kunnen omgaan en die zich niet aan de GoT regels willen aanpassen, zijn hier imho niet welkom.
https://fgheysels.github.io/
*zwaait vast*Op donderdag 23 mei 2002 16:25 schreef Strontknikker het volgende:
Verwijderd
Is hij op IP gebanned eigenlijk? Want anders kan hij zo weer onder een andere naam terug komen! En dan hebben onze adjes weer een hoop werk te doen!
Helaas, ook die is geblocked met je ip-ban nu...Op donderdag 23 mei 2002 16:25 schreef Strontknikker het volgende:
Daar ben ik het volkomen mee eens!Hij zou zich niet zo opmoeten fokken. Anders had hij maar naar fokforum moeten gaan ofzo!
* Renegade doet meeOp donderdag 23 mei 2002 16:30 schreef D2k het volgende:
[..]
*zwaait vast*
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
En deze draad voegen we toe aan de historie van GoT
Dat ie vaak geQuote mag worden als een 'zo doe je het dus niet'-draad. 
Wie wil even de verschillende verkeerde akties in deze draad opsommen?
Heej, hebben ze m'n raad toch opgevolgdOp donderdag 23 mei 2002 16:30 schreef ACM het volgende:
[..]
Helaas, ook die is geblocked met je ip-ban nu...
firewall is een firewall is een firewallOp donderdag 23 mei 2002 16:32 schreef Nielsz het volgende:
Heej, hebben ze m'n raad toch opgevolgd
die kijkt niet naar wie het toegaat
Jaja..Op donderdag 23 mei 2002 16:34 schreef ACM het volgende:
[..]
firewall is een firewall is een firewall
die kijkt niet naar wie het toegaat
dat zou niet in een bericht gaan, dat red je nooit met topixOp donderdag 23 mei 2002 16:32 schreef ItSnows het volgende:
En deze draad voegen we toe aan de historie van GoTDat ie vaak geQuote mag worden als een 'zo doe je het dus niet'-draad.
^^^^deze kan dan idd ook toegevoegt worden
*schaamt zich, maar post toch maar snel ;)*
Deze onzin kap ik af...
Lees bijvoorbeeld eerst deze eens door
succes.
Lees bijvoorbeeld eerst deze eens door
Daar staat dit erover in:Op donderdag 23 mei 2002 15:29 schreef Masterbrowser het volgende:
Open ik een topic over een beviligingscam. En wordt ie meteen geclosed omdat ie per ongeluk in het verkeerde forum zit. Jullie konden em toch ook replacen?
en deze:Je topic stond fout en is op slot, waarom nou niet even verplaatsen?
We verplaatsen dagelijks erg veel topics, maar in sommige fora staat duidelijk in de forumfaq aangegeven waar een bepaald topic hoort. In [OH] een topic over een geluidskaart openen gaat waarschijnlijk op slot omdat het toch echt overduidelijk in [AV] hoort. Je mag een topic openen in het goede forum. Dit doen we om het even goed duidelijk te maken, omdat het anders steeds vaker en vaker gebeurt.
staat bijvoorbeeld dit over in:Waar is dit forum dan voor?? Ik kan hier toch ook gewoon mijn vraag stelleh?
Dus stop met kloontjes maken en hou je aan de regels van het forum.. Heb je daar geen zin in, dan heb je inderdaad het verkeerde forum gevonden en is beginnersweb.nl misschien iets meer voor jou. Dat is een forum waar je zomaar alles mag vragen en waar veel minder users zitten..Waarom gaan die topics eigenlijk dicht, we zijn hier toch om elkaar te helpen? Zonder vragen geen forum!
Die redenatie gaat op GoT niet op. Het is een forum wat niet als doel heeft zoveel mogelijk users of zoveel mogelijk posts. Dat staat namelijk ongeveer lijnrecht tegen ons werkelijke doel: Een technisch discussieforum op een hoog niveau. Het is dus niet je helpdesk waar je even zonder eigen inzet je probleem neerdumpt.
succes.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.