Toon posts:

Lcd -scherm laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo daar,

Hmmm het volgende ...heb een laptop 2e hands overgenomen. (compaq armada) Op zich een handig ding wel, alleen het scherm is bere smerig ...vlekken en god weet wat er allemaal op zit ;) Weet iemand hoe je dit het beste kan aanpakken om dat scherm schoon te maken ? Glassex/water/soppie of ? Volgens mij is het een lcd scherm ... Tips en suggesties erg welkom ! :)

• nulkelvin
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-06-2021

nulkelvin

ehmm is er nog koffie?

Ik gebruik altijd pure alcohol, werkt als de beste en het vervliegt, zodat er niets van overblijft, dat in je scherm kan lopen, alcohol wel met keuken papiertje gebruiken, zelfs de nicotine gaat er van af(ik ben zware roker) zorg wel dat ie goed droog blijft.

ik wilde dat ik eens een coole sig. kon bedenken.

Verwijderd

Kan ook gewoon met een heel klein beetje glassex over je scherm vernevelen. Let wel heel erg goed op dat er geen vloeistof tussen het scherm en het plastic inloopt. Daar sloop je het ding mee.
En schoonmaken met een zachte keukenrol of servet.

Verwijderd

NEEEEEE,

Als je de Armada met TFT hebt, doe dan in godsnaam geen Glassex, die vreet in ...
Alcohol op tissue, is veiliger

• Barracuda
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-05-2023
wij gebruiken altijd foamclean

dit is een antistatiche foam

maakt zelfs niet uit of het je printplaat raakt

vraag mij alleen niet waar het wordt gekocht

gratis af te halen SUN ultra1 compleet

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Screen 99 is daar ook erg geschikt voor.

Verwijderd

Topicstarter
Ha Thx voor de tips ! :)

Heb het gedaan met 95% pure alcohol en het vuil verdween als sneeuw voor de zon. Zoals nulkelvin al zei het vervliegt gelijk en dus geen last van vocht. Heb gelijk het hele apparaat er maar mee gereinigt en hij ziet er weer uit als nieuw :)

Nogmaals bedankt !
Pagina: 1