Toon posts:

[XP] alle mappen openen in nieuwe browser

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

zit met t volgende probleempje: alle mappen openen in een nieuw browservenster ook na instellen in de mapopties (de tab bestandstypen geeft de optie 'openen in hetzelfde venster grijs/niet bruikbaar'). erug vervelend als je beetje door je bak aan het surfen bent!

anyone knows why?

Verwijderd

Topicstarter
Kben er inmiddels 8ter wat the problem is.....denk ik, nu nog ff oplossen.

-bij mapopties kan het bestandstype en het programma aangegeven worden waarmee de map opend daar heb ik opgegeven (nieuwe entry gemaakt) dat er geopend moet worden met explorer.exe volgens mij ligt het hier aan. hoe krijg ik dit weer back 2 normal heb het intussen ook |:( voor het openen van drives verkl**t!

• Rixard
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 21:59
ff schoppen, want ik zit met precies hetzelfde.
Na het wijzigen van een icoontje voor folders, krijg ik nu alles in een nieuw venster.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:52

timovd

Voorsprong door techniek

* nog een schop. Weer zo'n gast die met zn instellingen kl**t

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Als je hebt zitten klooien dan is er in XP de geweldige functie systeemherstel...... tenzij je hebt zitten klooien en dat hebt uitgezet. :)

ARME AOW’er

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

GuardianAngel schreef op 18 mei 2004 @ 20:35:
Als je hebt zitten klooien dan is er in XP de geweldige functie systeemherstel...... tenzij je hebt zitten klooien en dat hebt uitgezet. :)
Heb ik ooit gezegd dat XP slecht was¿?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

timow schreef op 18 mei 2004 @ 20:45:
[...]
Heb ik ooit gezegd dat XP slecht was¿?
En? Heb ik ooit gezegd dat jij hebt gezegd dat XP slecht was?

Mijn ervaring is dat 'geleerde' tweakers systeemherstel uitzetten om reden dat men 'weet waar men mee bezig is' of omdat er ruimtegebrek is. Een groot aantal 'klooiproblemen' kunnen echter voorkomen worden door die optie aan te laten staan. Als men bewust de functie systeemherstel uitzet mist men de mogelijkheid de eigen fouten te herstellen.

ARME AOW’er

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Van die mappen is nu verholpen, alleen als ik op een station klik, wordt deze nog wél in een nieuw venster geopend. Dit is opzich niet zo erg, maar kan na lange tijd gaan irriteren.Ik heb nu een herstelpunt van vanochtend gepakt, toen ik 100% zeker wist dat ik dit probleem niet had.

Pagina: 1