ik zoek een goedkope handheld.

Pagina: 1
Acties:

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024
Hij hoeft in principe niet veel meer te kunnen dan tekstverwerken en dat vervolgens flex naar de pc te sturen. Ik doe namelijk 2 uur niets per dag omdat ik dan in de trein zit. en ik mail nogal veel.. vandaar. En ik ben nogal op de centen omdat ik binnenkort op reis ga.
Weet iemand een rlxte goedkope? Waar eventueel WinCE op zit (dan issie meteen flink duurder ofnie?) en eventueel uit te breiden is met gedownloade software.

• looskuh
O en ik hoef eignelijk puur een model te weten, want tweedehands maakt me niks uit.

(dit is dus niet per se een vraag of iemand er nog een heeft voor me)

• looskuh
hallo? jullie zijn niet echt thuis in handhelds?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:16

4POX

Everybody is wired

Ik heb eerst een wince machine gehad en dat is dus niets.. De fouten die je met win98se heb heb je ook op zo'n ding.. Totaal niet met geheugen kunnen omgaan... Ga er maar van uit als je een 4MB versie koopt dat je maar 1,5 MB voor opslag kunt gebruiken.... De rest heeft wince nodig voor zichzelf... Ik kreeg regelmatig een melding out of memory.. Vage vastlopers en ga zo maar door

Nu heb ik een palm3.. Leuk, Simpel en veel betere ondersteuning.. En palmOS :)

Maar jij wilt veel gaan typen.. Dan moet je aan een ding denken met een toetsenbordje.. psion dingetje schijnen daar heen goed voor te zijn.. Maar dat weet ik niet.. Ik kan mij best redden met een pennetje op de palm3..

Zo,

AKA Rinkel weblog