Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

quake 3 en w2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het, is al vaker gevraagd maar de search doet het niet.
Ik heb dus q3 in smp onder w2000 op een dual p3 met detonator 6.31 en een Geforce sdr
Bij 1024x768x16 en ook andere resoluties springt ie op 60hz refresh, ook onder singele processor. Hoe kan ik die refresh weer naar 75 of 85 zetten?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Dit is net in de nieuwe duitse C't geweest. Je kan je register aanpassen, dat ie alleen normale refreshes pakt, ook in spellen. Je kan met powerstrip de boel zo instellen, dat ie de goede waarden pakt en er is nog een manier, maar die weet ik niet meer. Het is in ieder geval simpel op te lossen. Het tijdschrift ligt echter bij mijn ouders, dus pas van het weekend kan ik weer verder helpen :(

Verwijderd

Topicstarter
ik heb via een link van win2kwereld een mogelijkheid gevonden, in de nv4_disp.inf (nvidia) bij mijn kaart de lagere refreshrates weghalen......DAT WERKT DUS NIET :(:(:(:(:(
iemand anders nog tips?

Verwijderd

er is ergens een programaaje te krijgen dat nvrefresh heet (of zoiets iig) denk dat je het bij planetquake en anders tweakfiles.com kan downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
gelukt!
Ik heb in het register zitten pielen, werkt nu perfect en geen donker beeld meer.